الموضوع: اعلان موعد شب قدر شبی که از هزار ماه بهتر است براى هر کس از شما که بخواهد پیش افتد یا عقب بماند

1

اعلان موعد شب قدر، شبی که از هزار ماه بهتر است؛ براى هر کس از شما که بخواهد پیش افتد یا عقب بماند...

الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
18 - رجب - 1442 هـ
۱۲- اسفند - ۱۳۹۹ ه.ش.
02 - 03 - 2021 مـ
04:12 مساءً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://mahdialumma.xyz/showthread.php?t=41928
_____________

اعلان موعد شب قدر، شبی که از هزار ماه بهتر است؛ براى هر کس از شما که بخواهد پیش افتد یا عقب بماند...

بسم الله الرحمن الرحيم
{حم ﴿١﴾ وَالْكِتَابِ الْمُبِينِ ﴿٢﴾ إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةٍ مُّبَارَكَةٍ ۚ إِنَّا كُنَّا مُنذِرِينَ ﴿٣﴾ فِيهَا يُفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍ حَكِيمٍ ﴿٤﴾ أَمْرًا مِّنْ عِندِنَا ۚ إِنَّا كُنَّا مُرْسِلِينَ ﴿٥﴾ رَحْمَةً مِّن رَّبِّكَ ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿٦﴾ رَبِّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا ۖ إِن كُنتُم مُّوقِنِينَ ﴿٧﴾ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ يُحْيِي وَيُمِيتُ ۖ رَبُّكُمْ وَرَبُّ آبَائِكُمُ الْأَوَّلِينَ ﴿٨﴾ بَلْ هُمْ فِي شَكٍّ يَلْعَبُونَ ﴿٩﴾ فَارْتَقِبْ يَوْمَ تَأْتِي السَّمَاءُ بِدُخَانٍ مُّبِينٍ ﴿١٠﴾ يَغْشَى النَّاسَ ۖ هَـٰذَا عَذَابٌ أَلِيمٌ ﴿١١﴾ رَّبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ ﴿١٢﴾ أَنَّىٰ لَهُمُ الذِّكْرَىٰ وَقَدْ جَاءَهُمْ رَسُولٌ مُّبِينٌ ﴿١٣﴾ ثُمَّ تَوَلَّوْا عَنْهُ وَقَالُوا مُعَلَّمٌ مَّجْنُونٌ ﴿١٤﴾ إِنَّا كَاشِفُو الْعَذَابِ قَلِيلًا ۚ إِنَّكُمْ عَائِدُونَ ﴿١٥﴾ يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَىٰ إِنَّا مُنتَقِمُونَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم [ سورة الدخان ].
از خلیفه خدا بر عالمیان، امام مهدی ناصر محمد یمانی، به تمام بشریت در نقاط دور و نزدیک در مشارق و مغارب زمین! ای مردم جهان، چه مسلمان و چه کافر! شاهد بر خود باشید و خداوند برای شاهد بودن میان من و شما کافی است، من به شما اعلان کردم خورشید به ماه رسیده و هلال قبل از اقتران مرکزیِ خورشید با ماه، متولد شده [ادراک] و خورشید با هلال ماه اقتران کرده است تا هشداری برای بشریت باشد. [اما] این هشدار برای انسان‌هایی که همانند گاو هستند و اندیشه نمی‌کنند، سودی ندارد؛ ولو اینکه خورشید دو یا سه شب از هلال ماه جلوتر بیفتد، بازهم این نشانه کیهانی را تکذیب می‌کنند، نشانه‌ی تصدیق خلیفه خدا، مهدی منتظر ناصر محمد یمانی و نشانه‌ای از نشانه‌های بزرگ ساعت [اشراط الساعة الکبر]؛ انگار نمی‌بینند ماه قبل از فرا رسیدنِ شبِ نیمه ماه، به صورت بدر طلوع می‌کند. آنها مانند چهارپایان هستند، حتی گمراه‌تر از چهارپایان، [چرا که] گوش و چشم و عقل خود را انکار کرده و پیرو متکبرانی هستند که آگاهانه و عامدانه، حق را انکار می‌کنند و مردم را از حقیقتِ نشانه‌ها و آیات قرآن عظیم، باز می‌دارند. دانشمندان مستکبر نجوم که با وجود اینکه حق آمده از نزد پروردگارشان، برایشان روشن شده است؛ اما غرور و تعصب آنها را به گناه می‌کشاند و یا از رهبرانشان پیروی کرده و تلاش می‌کنند نشانه تصدیق خلیفه خدا، مهدی ناصر محمد یمانی را پنهان کنند. با اینکه اگر رهبران مسلمانان و تمام عالم، خلیفه خدا، مهدی ناصر محمد یمانی را تصدیق کنند، خداوند زیاده‌روی و اسراف‌ در امورشان را می‌بخشد و تنها بر عزت آنان می‌افزاید، پس چطور نشانه «کامل شدن بدر ماه قبل از موعد» را که به دلیل رسیدن خورشید به ماه و وقوع ادراک رخ می‌دهد، انکار می‌کنند؟ آنها عقلِ مسلمانانِ گمراه را به بازی می‌گیرند، مسلمانانی که مستکبرانِ بازدارنده [از راه حق] را تصدیق و عقل و چشم خود را تکذیب می‌کنند. اینها اهل تعقل نبوده و نسبت به حق بصیر نیستند؛ یا مگر می‌خواهند آن قدر صبر کنند و منتظر بمانند تا شب از روز پیشی گیرد یا به صورت مستقیم و با «کن فیکون»، فرمان دیگری از جانب خدا صادر شود و یار و یاوری پیدا نکنند؟ خداوند تعالی می‌فرماید:
{ فَلَوْلَا كَانَتْ قَرْيَةٌ آمَنَتْ فَنَفَعَهَا إِيمَانُهَا إِلَّا قَوْمَ يُونُسَ لَمَّا آمَنُوا كَشَفْنَا عَنْهُمْ عَذَابَ الْخِزْيِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَمَتَّعْنَاهُمْ إِلَىٰ حِينٍ ﴿٩٨﴾ وَلَوْ شَاءَ رَبُّكَ لَآمَنَ مَن فِي الْأَرْضِ كُلُّهُمْ جَمِيعًا ۚ أَفَأَنتَ تُكْرِهُ النَّاسَ حَتَّىٰ يَكُونُوا مُؤْمِنِينَ ﴿٩٩﴾ وَمَا كَانَ لِنَفْسٍ أَن تُؤْمِنَ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّـهِ ۚ وَيَجْعَلُ الرِّجْسَ عَلَى الَّذِينَ لَا يَعْقِلُونَ ﴿١٠٠﴾ قُلِ انظُرُوا مَاذَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَمَا تُغْنِي الْآيَاتُ وَالنُّذُرُ عَن قَوْمٍ لَّا يُؤْمِنُونَ ﴿١٠١﴾ فَهَلْ يَنتَظِرُونَ إِلَّا مِثْلَ أَيَّامِ الَّذِينَ خَلَوْا مِن قَبْلِهِمْ ۚ قُلْ فَانتَظِرُوا إِنِّي مَعَكُم مِّنَ الْمُنتَظِرِينَ ﴿١٠٢﴾ ثُمَّ نُنَجِّي رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا ۚ كَذَٰلِكَ حَقًّا عَلَيْنَا نُنجِ الْمُؤْمِنِينَ ﴿١٠٣﴾ قُلْ يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِن كُنتُمْ فِي شَكٍّ مِّن دِينِي فَلَا أَعْبُدُ الَّذِينَ تَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ وَلَـٰكِنْ أَعْبُدُ اللَّـهَ الَّذِي يَتَوَفَّاكُمْ ۖ وَأُمِرْتُ أَنْ أَكُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ ﴿١٠٤﴾ وَأَنْ أَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا وَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُشْرِكِينَ ﴿١٠٥﴾ وَلَا تَدْعُ مِن دُونِ اللَّـهِ مَا لَا يَنفَعُكَ وَلَا يَضُرُّكَ ۖ فَإِن فَعَلْتَ فَإِنَّكَ إِذًا مِّنَ الظَّالِمِينَ ﴿١٠٦﴾} صدق الله العظيم [ سورة يونس ].
پناه بر خدا که از ظالمان باشم، من تنها خداوند را عبادت کرده و دینم را برای او خالص می‌گردانم و به من فرمان داده شده تا از مسلمانانِ پیرو محمد رسول‌الله صلی الله علیه و آله و سلم باشم و مردم را با [همان] بصیرتِ محمد رسول‌الله صلی الله علیه و آله و سلم، به‌سوی خداوند دعوت کنم. خداوند مرا مبتدع و آغازگر قرار نداده است، بلکه من پیرو آخرین رسول و نبیّ الهی، محمد رسول‌الله صلی الله علیه و آله و سلم، هستم و پیروی از ایشان، به معنای این است که برای مردم با همان بصیرتی دلیل و حجت بیاورم که پروردگارش بر او نازل فرموده است، یعنی قرآن عظیم. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ وَكَأَيِّن مِّنْ آيَةٍ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ يَمُرُّونَ عَلَيْهَا وَهُمْ عَنْهَا مُعْرِضُونَ ﴿١٠٥﴾ وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُم بِاللَّـهِ إِلَّا وَهُم مُّشْرِكُونَ ﴿١٠٦﴾ أَفَأَمِنُوا أَن تَأْتِيَهُمْ غَاشِيَةٌ مِّنْ عَذَابِ اللَّـهِ أَوْ تَأْتِيَهُمُ السَّاعَةُ بَغْتَةً وَهُمْ لَا يَشْعُرُونَ ﴿١٠٧﴾ قُلْ هَـٰذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللَّـهِ ۚ عَلَىٰ بَصِيرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِي ۖ وَسُبْحَانَ اللَّـهِ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِينَ ﴿١٠٨﴾} صدق الله العظیم [ سورة يوسف ].
خداوند، خبر مرا در نامم نهاده است:
«ناصر محمد» و سزاوار امام مهدی ناصر محمد نیست که خداوند او را برانگیزد، ولی به یکی از احزابی که تا روز رستاخیزِ فراگیر [روز تلاق]، گرفتار پراکندگی و نفاق هستند، یاری رساند. پس گوش داده و توجه نموده و بیندیشید! همانا که خداوند عزیز و حمید مرا با بیان حق قرآن مجید برانگیخته است و آن را همچون شمشیری آهنین در کف من نهاده تا زبان هر جباری را که عامدانه در برابر حق سرکشی می‌کند، با آن کوتاه کنم، نه با خونریزی بلکه با برهان علمی، تا شما را بر سر یک دوراهی قرار دهم؛ یا به قرآن عظیم ایمان بیاورید یا نسبت به ذکر الهی، قرآن عظیم، کافر گردید. پس هر کس که کافر شد، سرانجامش در دوزخ و جحیم است و هر کس از دعوتگر الهی و خلیفه‌ی او، مهدی ناصر محمد، پیروی کند و از قرآن عظیم تبعیت نماید، به راه راست هدایت می‌شود؛ من از بشریت نمی‌خواهم خون یکدیگر را بریزند! هر کس می‌خواهد ایمان بیاورد و هر کس می‌خواهد کافر شود و خداوند، قرآن عظیم را تنها برای رحمت بر مردم عالم فرستاده تا آنها را به راه صلح و آشتی فیمابین، هدایت نماید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَا أَهْلَ الْكِتَابِ قَدْ جَاءَكُمْ رَسُولُنَا يُبَيِّنُ لَكُمْ كَثِيرًا مِّمَّا كُنتُمْ تُخْفُونَ مِنَ الْكِتَابِ وَيَعْفُو عَن كَثِيرٍ ۚ قَدْ جَاءَكُم مِّنَ اللَّـهِ نُورٌ وَكِتَابٌ مُّبِينٌ ﴿١٥﴾ يَهْدِي بِهِ اللَّـهُ مَنِ اتَّبَعَ رِضْوَانَهُ سُبُلَ السَّلَامِ وَيُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِهِ وَيَهْدِيهِمْ إِلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ ﴿١٦﴾ لَّقَدْ كَفَرَ الَّذِينَ قَالُوا إِنَّ اللَّـهَ هُوَ الْمَسِيحُ ابْنُ مَرْيَمَ ۚ قُلْ فَمَن يَمْلِكُ مِنَ اللَّـهِ شَيْئًا إِنْ أَرَادَ أَن يُهْلِكَ الْمَسِيحَ ابْنَ مَرْيَمَ وَأُمَّهُ وَمَن فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا ۗ وَلِلَّـهِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا ۚ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ ۚ وَاللَّـهُ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ﴿١٧﴾} صدق الله العظیم [ سورة المائدة ].
ای جماعت مسلمانان و یهودیان و نصاری و ای تمام مردم گمراه عالم! مادامی که پیرو آیات محکمی نشوید که پروردگارتان در قرآن عظیم نازل فرموده است، بر مسیر حق نبوده و چیزی در دستتان نیست؛ آیات محکمی که برای جلوگیری از ظلم انسان به برادر انسانش و همچنین ممانعت از ریخته شدن خون بشر به دست یکدیگر، نازل شده‌اند. خداوند کشتن کافر به دلیل کفر و کشتن مسلمان به دلیل اسلام آوردن را حرام کرده است و حساب همگان در نزد پروردگارشان است. پس هر کس می‌خواهد ایمان بیاورد و هرکس می‌خواهد کافر گردد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَقُلِ الْحَقُّ مِن رَّبِّكُمْ ۖ فَمَن شَاءَ فَلْيُؤْمِن وَمَن شَاءَ فَلْيَكْفُرْ ۚ إِنَّا أَعْتَدْنَا لِلظَّالِمِينَ نَارًا أَحَاطَ بِهِمْ سُرَادِقُهَا ۚ وَإِن يَسْتَغِيثُوا يُغَاثُوا بِمَاءٍ كَالْمُهْلِ يَشْوِي الْوُجُوهَ ۚ بِئْسَ الشَّرَابُ وَسَاءَتْ مُرْتَفَقًا ﴿٢٩﴾ إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ إِنَّا لَا نُضِيعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلًا ﴿٣٠﴾ أُولَـٰئِكَ لَهُمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهِمُ الْأَنْهَارُ يُحَلَّوْنَ فِيهَا مِنْ أَسَاوِرَ مِن ذَهَبٍ وَيَلْبَسُونَ ثِيَابًا خُضْرًا مِّن سُندُسٍ وَإِسْتَبْرَقٍ مُّتَّكِئِينَ فِيهَا عَلَى الْأَرَائِكِ ۚ نِعْمَ الثَّوَابُ وَحَسُنَتْ مُرْتَفَقًا ﴿٣١﴾} صدق الله العظیم [ سورة الكهف ].
قرآن عظیم، خشونت کافر برعلیه مسلمان و خشونت مسلمان بر علیه کافر را حرام کرده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ ﴿١﴾ لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ ﴿٢﴾ وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٣﴾ وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ ﴿٤﴾ وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٥﴾ لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [ سورة الكافرون ].
ممکن است کسی بخواهد سؤال کند:‌ «ناصر محمد! مگر فرض بر این نیست که در سوره الکافرون به همین آیات بسنده شود:
{قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ ﴿١﴾ لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ ﴿٢﴾ وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٣﴾} صدق الله العظيم
چرا این آیات، در همین سوره، دوباره تکرار شده‌اند؟ به تکراری که در سوره الکافرون آمده نگاه کن:
{قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ ﴿١﴾ لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ ﴿٢﴾ وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٣﴾ وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ ﴿٤﴾ وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٥﴾ لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [ سورة الكافرون ].
پس امام مهدی ناصر محمد یمانی، خلیفه خداوند بر عالمیان، چنین پاسخ می‌دهد: در مورد فرمان خداوند تعالی به رسولش، در زمانی که [کافران] می‌خواستند با او مصالحه و معامله کنند تا یک نوبت او خدایان آنان را عبادت کند و نوبت بعد آنها خدای او را عبادت کنند، خداوند به ایشان فرمان داد که بگوید:
{قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ ﴿١﴾ لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ ﴿٢﴾ وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٣﴾} صدق الله العظيم
مقصود این است که هر کس، چیزی را عبادت کند که می‌خواهد، هر کس می‌خواهد خداوند یکتا را عبادت کند، چنین کند و هر کس می‌خواهد غیر خدا، چیز دیگری را [که باطل است] عبادت کند، همان کاری را بکند که می‌خواهد و حسابش با پروردگارش است. اما آنچه را که گمان می‌کنید، آیاتی تکراری است:
{ وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ ﴿٤﴾}
مقصود این است که حق ندارید مرا وادار کنید خدایان شما را عبادت کنم.
و اما مقصود خداوند تعالی از:
{وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٥﴾}
این است که من حق ندارم شما را وادار کنم تا خدای مرا که خداوند یکتایی است که پروردگار من و شماست، عبادت کنید. در دین اکراه نیست و اما این فرموده خداوند تعالی:
{لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم،
یعنی آزادی عقیده در امر عبادت و بندگی [خداوند] در میان انسان و برادر انسانش؛ دین شما برای شما و دین من برای من؛ تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{قُلِ اللَّـهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَّهُ دِينِي ﴿١٤﴾ فَاعْبُدُوا مَا شِئْتُم مِّن دُونِهِ ۗ قُلْ إِنَّ الْخَاسِرِينَ الَّذِينَ خَسِرُوا أَنفُسَهُمْ وَأَهْلِيهِمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۗ أَلَا ذَٰلِكَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِينُ ﴿١٥﴾} صدق الله العظيم [ سورة الزمر ]
ممکن است کسی بخواهد سؤال کند: « ناصر محمد! مگر خداوند تعالی نفرموده است:
{وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّـهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّـهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ ﴿٦٠﴾ وَإِن جَنَحُوا لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لَهَا وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿٦١﴾ } صدق الله العظيم [ سورة الأنفال ]
پس امام مهدی در پاسخ پرسشگران می‌گوید: همانا که مقصود خداوند این است که برای جنگ آماده باشید تا [دشمنان] از جنگ با شما و بیرون راندنتان از دیارتان، بترسند و به این ترتیب جلوی شرِّ کسانی را خواهید گرفت که قصد جنگیدن با شما بر سر دینتان را دارند. چون زمانی که ببینند در آمادگی کامل برای دفاع از دین ودفاع از خود و زمین و کشورتان هستید، از جنگیدن با شما در امر دین و بیرون راندنتان از کشورتان و حمله به شما ترسیده و از جنگیدن با شما منصرف می‌شوند؛ چون می‌بینند آماده و مهیای جنگ با کسانی هستید که قصد تعدی و حمله به شما را دارند. همچنین مقصود این است که شما با آماده بودنتان، شرّ دشمنان دیگری را نیز از سر خود کم می‌کنید که از وجودشان بی‌خبرید. آنها از شما می‌ترسند و به دلیل آمادگی و مهیا بودنتان برای دفاع از خود، ترسیده و جرأت نمی‌کنند به شما حمله کنند و به این ترتیب جلوی شرّشان را گرفته و آنان از مکر و حیله خود برای جنگیدن با شما، صرف نظر می‌کنند. جلوی شرّ و حمله‌ آنها را می‌گیرید چون آماده و مهیای نبرد با کسانی هستید که متجاوزانه و ظالمانه، قصد جنگیدن با شما را دارند، درحالی‌که شما از دشمنی برخی از آنها بی‌خبرید؛ ولی به دلیل آمادگی، جلوی شرّشان را می‌گیرید، فرقی ندارد کسانی که آشکارا با شما دشمن هستند یا کسانی که دشمنی خود را پنهان می‌کنند و در خفا در فکر مکر و دشمنی با شما هستند. به این ترتیب، با تدارکات جنگی خود و آمادگی برای نبرد و دفاع از خود، شرّ دشمنان آشکار و نهان را کم می‌کنید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّـهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّـهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ ﴿٦٠﴾} صدق الله العظیم [ سورة الأنفال ]
اگر کسی، مسلمانی را به دلیل اسلام و تسلیم در برابر خداوند و پروردگار عالمیان به قتل برساند، حکم خداوند، به قتل رساندن کافر متجاوز است و هر کس کافری را به دلیل کفر نسبت به خداوند و پروردگار عالمیان به قتل برساند، حکم خداوند، به قتل رساندن آن مسلمان متجاوز است. خداوند فرمان نمی‌دهد به دلیل کفر به مردم تعدی شود، فقط اجازه جنگ با کسی داده می‌شود که بخواهد با دشمنی و ظلم به شما تعدی کند، در اینجاست که شما حق دارید برای دفاع از خود در راه خدا جهاد کنید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَكُمْ وَلَا تَعْتَدُوا ۚ إِنَّ اللَّـهَ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ ﴿١٩٠﴾ } صدق الله العظيم [سورة البقرة]
چون خداوند راهی برای شما جهت جنگ با کسانی که از جنگ با شما کناره می‌گیرند، ننهاده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ ...فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّـهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا ﴿٩٠﴾ } صدق الله العظيم [ سورة النساء ].
اما کسانی که متجاوزانه و ظالمانه، قصد جنگ با شما را دارند، به صلح دعوت نکنید، چون هنگامی که متجاوز و متعدی را به صلح دعوت می‌کنید، این دعوت را به حساب تسلیم شدنتان گذاشته و این باعث سرکشی و آمادگی جنگی بیشترشان برای تهاجم به شما می‌شود و این، مقصود خداوند از این فرموده است:
{ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّـهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَلَا تُبْطِلُوا أَعْمَالَكُمْ ﴿٣٣﴾ إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا وَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّـهِ ثُمَّ مَاتُوا وَهُمْ كُفَّارٌ فَلَن يَغْفِرَ اللَّـهُ لَهُمْ ﴿٣٤﴾ فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّـهُ مَعَكُمْ وَلَن يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ ﴿٣٥﴾} صدق الله العظیم [ سورة محمد ].
ای مردم جهان! خداوند قرآن عظیم را به عنوان رحمت بر شما فرو فرستاده است تا با آن شما را به راه صلح و آشتی هدایت فرماید. خداوند ریختن خون یکدیگر، دزدیدن اموال یکدیگر، به غارت بردن اموال یکدیگر و تعدی به آبرو و ناموس یکدیگر را حرام کرده است. خداوند انسان را وادار نمی‌کند ایمان بیاورد و برای همه انسان‌ها آزادی عقیدتی قائل شده است. خداوند ناسزا گفتن به معبود دیگران را حرام نموده تا آنان از روی جهل و دشمنی، به خداوند ناسزا ندهند، تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَلَا تَسُبُّوا الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ فَيَسُبُّوا اللَّـهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ ۗ كَذَٰلِكَ زَيَّنَّا لِكُلِّ أُمَّةٍ عَمَلَهُمْ ثُمَّ إِلَىٰ رَبِّهِم مَّرْجِعُهُمْ فَيُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿١٠٨﴾ } صدق الله العظیم [سورة الأنعام].
هر کسی در عقیده و دین خود آزاد است و بازگشت او به سوی خداوند است، پس حساب او نیز با خداست. فساد و خونریزی در روی زمین بس است، خداوند ارتکاب گناه در حق یکدیگر را حرام کرده است. خداوند خشونت و تجاوز به یکدیگر را حرام کرده است و به مسلمانان فرمان می‌دهد با کافران نیکی کرده و بر اساس دین اسلام با آنان معامله و با احترام کامل برخورد کنند و کینه و دشمنی نسبت به کافران نداشته باشند. به همین ترتیب کینه و دشمنی کافران علیه مسلمانان را نیز حرام کرده است. خداوند به مسلمانان فرمان می‌دهد با کافران و مشرکان و ملحدینی که سر جنگ با دینتان را نداشته و زندگی مسالمت آمیزی با شما دارند، با نیکی و داد برخورد کرده و رفتاری عادلانه با ایشان داشته باشید و روابط تجاری و دوستی با آنان برقرار کرده و از نظر انسانی به آنان اظهار محبت و برادری کنید، چون شما همگی فرزندان یک مرد و زن هستید و از راه آدم و حوا، برادر خونی یکدیگر به حساب می‌آیید. پس از فرمان خداوند که در آیات محکم قرآن عظیم آمده است، اطاعت نمایید، آنجا که می‌فرماید:
{عَسَى اللَّـهُ أَن يَجْعَلَ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَ الَّذِينَ عَادَيْتُم مِّنْهُم مَّوَدَّةً ۚ وَاللَّـهُ قَدِيرٌ ۚ وَاللَّـهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٧﴾ لَّا يَنْهَاكُمُ اللَّـهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ أَن تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ ۚ إِنَّ اللَّـهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ﴿٨﴾} صدق الله العظيم [ سورة الممتحنة ].
شاید کسانی که ندانسته سخن می‌گویند، بخواهند بگویند: «ناصر محمد یمانی! مگر خداوند نفرموده است:
{لَّا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّـهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ كَانُوا آبَاءَهُمْ أَوْ أَبْنَاءَهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِيرَتَهُمْ ۚ أُولَـٰئِكَ كَتَبَ فِي قُلُوبِهِمُ الْإِيمَانَ وَأَيَّدَهُم بِرُوحٍ مِّنْهُ ۖ وَيُدْخِلُهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا ۚ رَضِيَ اللَّـهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ۚ أُولَـٰئِكَ حِزْبُ اللَّـهِ ۚ أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّـهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ﴿٢٢﴾} صدق الله العظيم [ سورة المجادلة ]
پس امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ می‌گوید: همانا که قرآن به زبان عربی مبین است و مقصود خداوند از این فرموده، کسانى است که با خدا و پیامبرش مخالفت و دشمنى مى‌کنند، یعنی با خدا و رسولش محاربه و جنگ می‌کنند. اینان هستند که خداوند شما را از دوستی با آنان و کسانی که برای تعدی به مسلمانان به ایشان کمک می کنند، نهی کرده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{لَّا يَنْهَاكُمُ اللَّـهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ أَن تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ ۚ إِنَّ اللَّـهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ﴿٨﴾ إِنَّمَا يَنْهَاكُمُ اللَّـهُ عَنِ الَّذِينَ قَاتَلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ وَظَاهَرُوا عَلَىٰ إِخْرَاجِكُمْ أَن تَوَلَّوْهُمْ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُمْ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ ﴿٩﴾} صدق الله العظيم [سورة الممتحنة].
پس از خدا بترسید و دعوت خلیفه خدا، مهدی ناصر محمد، را برای تحقق راهی که به صلح جهانی بین انسان و برادر انسانش می‌انجامد، استجابت کنید تا امکان آن فراهم شود که مسلمان و کافر در کنار هم، زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند و امن و امان و عدل محقق شود و حرث [زنان] و نسل انسان هلاک نشود و از تجاوز کافر به مسلمان به بهانه اسلامش و تجاوز مسلمان به کافر به بهانه کفرش جلوگیری گردد تا به برکت اسلام برادر یکدیگر شوید.
چه بسا تمام ملت‌های مسلمان، یک صدا بخواهند بگویند: «ناصر محمد یمانی! عنوان بیانت، باعث شادمانی و سُرورمان شد و گمان کردیم به ما خواهی گفت شب قدر رمضان امسال [سال ۱۴۴۲ منطبق با سال ۱۴۰۰ه.ش.] چه شبی خواهد بود. اگر راست می‌گویی که خورشید به ماه رسیده و هلال قبل از موعد متولد شده و خورشید با هلال ماه اجتماع کرده است، پس به ما خبر بده که شب قدر ماه رمضان آینده، چه شبی خواهد بود و به ما بگو چطور به یقین شب قدری را که بهتر از هزار ماه است بشناسیم؟». امام مهدی ناصر محمد در پاسختان می‌گوید: همانا که آن در همین سال خواهد بود: سال ۱۴۲۷. ممکن است تمام ملت‌های مسلمان بخواهند بگویند: « ناصر محمد، ما را مسخره کرده‌ای؟ خوابی؟ از ماه رمضان سال ۱۴۲۷ تا رمضان ۱۴۴۲ پانزده سال گذشته است». امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسختان می‌گوید: به خدا همین طور است و من این را به یقین می‌دانم و اصلاً شما را ریشخند نمی‌کنم، پناه بر خدا که از جاهلان باشم. موضوع این است که در آیات محکم قرآن عظیم، طول سال قمری [طول سال در کره ماه بر اساس محاسبات زمان در کره ماه] سی سال است، پس نصف سال قمری می‌شود پانزده سال [مترجم: طول یک روز در ماه معادل سی روز زمینی و طول یک سال در ماه معادل سی سال زمین است]. بر این اساس، برای خدا شهادت می‌دهم و شاهد بودن خدا برایم کافی است که شب نیمه ماه رمضان امسال شما، حتماً بعد از غروب آفتاب روز یکشنبه در شب دوشنبه خواهد بود، شبی که در آن،
ماه رمضان امسال شما [۱۴۴۲] به صورت بدر طلوع خواهد کرد. علت آن هم این است که روز یکشنبه خورشید به ماه خواهد رسید و هلال رمضان در روز یکشنبه متولد می‌شود و قبل از آفتاب روز یکشنبه، غروب خواهد کرد؛ درحالی‌که از قبل به شکل هلال درآمده و در حالت ادراک است و خورشید در فجر روز دوشنبه اول رمضان ۱۴۴۲[بر اساس وقوع ادارک] با آن اجتماع می‌کند درحالی‌که ماه به شکل هلال درآمده است و هیچ بشری آن را به هیچ وجه ندیده و نخواهد دید؛ چون خورشید به هلال ماه رمضان خواهد رسید، پس چطور می‌توانید هلالی را ببینید که قبل از خورشید غروب خواهد کرد؟ و من از راستگویانم؛ چون به یقین می‌دانم خورشید به ماه رسیده [ادراک] و هلال قبل از کسوف متولد شده است و خورشید با هلال ماه اجتماع می‌کند. اما کسانی که مردم را از نشانه کیهانی ادراک که بر خلاف قوانین فیزیک کیهانی است، باز می‌دارند، مانع تصدیق شما می‌شوند. چون بعد از اینکه حق برایتان روشن شد، شروع به بحث و جدال با دانشمندان نجوم کرده و به آنها می‌گویید: «چرا ماه قبل از شب نیمه، کامل شده و بدر می‌شود؟ این یعنی چند روزی از روزه ماه رمضان از دستمان رفته است!» و دانشمندان نجوم تنها کاری که می‌کنند این است که عقل شما را به بازی گرفته و با خزعبلاتی از این دست: «این به وضعیت هندسی زمین باز می‌گردد»، قانعتان می‌کنند. به خداوندی که خدایی جز او نیست قسم! که این حرف‌ها را از خودشان درمی‌آورند و خودشان می‌دانند دروغ می‌گویند، با اینکه دانشمندان فیزیک نجومی هستند، ولی نمی‌خواهند از قوانین علمیِ مُسَّلَم فیزیک نجومی کوتاه بیایند، قوانینی که از زمان آفرینش آسمان‌ها و زمین توسط خداوند، قوانین حق و درستی بوده‌اند. قاعده این است که هلال ماه نو نمی‌تواند قبل از اقتران مرکزی خورشید و ماه، متولد شود. این، یک قاعده فیزیکی کیهانیِ واحد است و هیچ یک از دانشمندان نجوم بشر در مورد آن اختلاف نظر ندارند، فرقی ندارد مسلمان باشند یا مشرک و ملحد؛ چون در تمام جهان، اقتران مرکزی خورشید و ماه همزمان و در زمانی معین [بر اساس ساعت و دقیقه و ثانیه] رخ می‌دهد و چهره‌ی در محاق و تاریک ماه، رو به‌سوی زمین است و این چیزی است که دانشمندان فیزیک نجومی در عالم واقعیات و حقایق پیدا می‌کنند که هیچ شک‌و‌تردیدی در آن نیست و مانند ۱+۱مساوی۲ دقیق است. این یک قاعده فیزیکی کیهانی است که همه‌ی دانشمندان نجوم بشر، چه مسلمان و چه کافر، روی آن اتفاق نظر دارند. چون چیزی است که در عالم واقعیات و حقایق آن را یافته‌اند و امام مهدی ناصر محمد یمانی شهادت می‌دهد این قاعده فیزیکی نجوم درست است و خداوند در آیات محکم قرآن عظیم، نام این قاعده نجومی را «العرجون القدیم» نهاده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَالْقَمَرَ قَدَّرْنَاهُ مَنَازِلَ حَتَّىٰ عَادَ كَالْعُرْجُونِ الْقَدِيمِ ﴿٣٩﴾ لَا الشَّمْسُ يَنبَغِي لَهَا أَن تُدْرِكَ الْقَمَرَ وَلَا اللَّيْلُ سَابِقُ النَّهَارِ ۚ وَكُلٌّ فِي فَلَكٍ يَسْبَحُونَ ﴿٤٠﴾} صدق الله العظيم [ سورة يس ].
همانا که «العرجون القدیم»، چهره ماه قبل از آغاز منازل روشنایی در سطح آن است. چون شب ماه، رو به‌سوی زمین است، این حالت ادامه می‌یابد تا قرص ماه از سمت شرق از خورشید جدا شود و سپس بر طبق قرآن عظیم هلال شروع می‌کند به ایجاد شدن و بعد از دوازده ساعت، بدل به هلال منزل اول [بعد از تمام شدن ماه شعبان] می‌گردد و این بر حسب افق غروب هر منطقه‌ی زمین رخ می‌دهد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّـهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّـهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ﴿١٨٥﴾} صدق الله العظيم [سورة البقرة]
ای دانشمندان فیزیک نجومی! من از جاهلان و نادانان نیستم. من دانش شما را تصدیق می‌کنم به شرط آنکه بر خلاف فیزیک قرآنی و دانش نجوم آن نباشد. اما ای جماعت دانشمندان فیزیک نجومی! البته مقصود ما منجمانی که برای گمراهان فال و طالع بینی انجام می‌دهند نیست، مقصودم دانشمندان فیزیک نجومی است. آنها از فال و بخت و اقبال و مزخرفات و دروغ سخن نمی‌گویند، حاشالله؛ بلکه از زمان وقوع کسوف خورشیدی و خسوف قمری و دَوَران اجرام آسمانی [براساس محاسباتشان] سخن می‌گویند. آنها اهل طالع‌بینی نیستند، کسانی که از طالع مردم بر اساس وضعیت ماه و ستارگان و غیره سخن گفته و مطالب بی‌اهمیت و خزعبلات و دروغ که خداوند برهانی برای آن نازل نکرده، عنوان می‌کنند و برخی از آنان یاران و دوستان شیاطین هستند و منجمان طالع‌بین دروغگو از یاران و اولیای شیاطین‌اند. مقصود ما دانشمندان فیزیک نجومی است. چیزی که به همگی آنان می‌خواهم بگویم، درباره قاعده «العرجون القدیم» ماه و خورشید است که شما به آن اقتران مرکزی ماه و خورشید می‌گویید، قاعده نجومی فیزیکی که از زمان آفرینش آسمان‌ها و زمین توسط خداوند، بر قرار بوده است، فقط اینکه این قاعده تا بی‌نهایت، حاکم نیست چرا که حیات دنیوی به پایان می‌رسد و این پایان، با وقوع نشانه‌های بزرگ ساعت آغاز می‌شود. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
{ وَالشَّمْسِ وَضُحَاهَا ﴿١﴾ وَالْقَمَرِ إِذَا تَلَاهَا ﴿٢﴾ وَالنَّهَارِ إِذَا جَلَّاهَا ﴿٣﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا يَغْشَاهَا ﴿٤﴾}
صدق الله العظيم [سورة الشمس].
و از جمله‌ی آنها، رسیدن خورشید به ماه [ادراک] و روان شدن ماه در پی خورشید است که دلیل آن رخ دادن قبل از موعدِ محاق و تولد هلال قبل از اقتران است و خورشید با هلال ماه اجتماع می‌کند. این همان امری است که در تاریخ یکشنبه ۲۹ شعبان امسال [۱۴۴۲ ه. منطبق با ۱۴۰۰ه.ش.] رخ خواهد داد. در آن یکشنبه، محاق در آخر ماه شعبان رخ خواهد داد و تکوین هلال ماه رمضان، قبل از اقتران آغاز خواهد شد و هلال، قبل از غروب آفتابِ روز یکشنبه [شب دوشنبه] غروب خواهد کرد. یعنی بر اساس محاسبات ادراک، آغاز ماه رمضان، غروب یکشنبه و شب دوشنبه است، ولی هیچکس هلال ماه رمضان را در آغازش نخواهد دید، چون خورشید به ماه رسیده است؛ نشانه‌ای از نشانه‌های بزرگ ساعت که در حال تکرار است و از آنجا که خورشید در دورترین نقطه شرق به ماه می‌رسد، معنایش این است که این ادراک، از نوع بسیار بسیار بزرگ است و اما بدر ماه رمضان سال ۱۴۴۲، شب قدری که از هزار شب بهتر است، شامگاه روز یکشنبه/شب دوشنبه است، یعنی بعد از غروب آفتاب روز یکشنبه در شب دوشنبه.
شاید تمام علمای نجوم بشر، مسلمان و کافر، بخواهند بگویند: «ناصر محمد یمانی! این امری محال است، چون شب بدر، همان شب اول ماه قمری است و هر شبی که ماه آغاز شود، در همان شب هم، نیمه ماه قمری از راه می‌رسد. به نظر می‌رسد تو از محاسبات فیزیک نجومی چیزی نمی‌دانی! ناصر محمد! مگر نمی‌دانی محاق ماه شعبان، ساعت پنج و سی و یک دقیقه بامداد خواهد بود؟ آیا نیمه رمضان امسال [۱۴۴۲] بعد از غروب آفتاب یکشنبه/شب دوشنبه می‌تواند باشد؟ این علم فیزیک نجومی است که بسیار دقیق است و هیچ یک از دانشمندان فیزیک نجومی حتی بر سر یک ثانیه از آن هم، با هم اختلافی ندارند. این لحظه‌ای جهانی است که نامش اقتران مرکزی خورشید و ماه یعنی «محاق» است و «محاق» ماه شعبان رخ نمی‌دهد مگر بامداد روز دوشنبه در ساعت پنج و سی و یک دقیقه دوشنبه به وقت مکه مکرمه و هیچ دو انسانی پیدا نمی‌شوند که بر سر این زمان جهانی اختلاف داشته باشند؛ یعنی ساعت دو و سی و یک دقیقه به وقت جهانی».
امام مهدی ناصر محمد یمانی به تمام پرسشگران پاسخ داده و می‌گوید: من خود گواهم که هلال ماه جدید هرگز نمی‌تواند قبل از اقتران مرکزی متولد شود؛ چون خورشید با ماهی اقتران پیدا می‌کند که در سطح آن هیچ نوری نیست و چهره آن به صورت کامل، تاریک و تیره است. از زمانی که خداوند، آسمان‌ها و زمین را آفریده است، خورشید نمی‌تواند به ماه برسد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَالْقَمَرَ قَدَّرْنَاهُ مَنَازِلَ حَتَّىٰ عَادَ كَالْعُرْجُونِ الْقَدِيمِ ﴿٣٩﴾ لَا الشَّمْسُ يَنبَغِي لَهَا أَن تُدْرِكَ الْقَمَرَ وَلَا اللَّيْلُ سَابِقُ النَّهَارِ ۚ وَكُلٌّ فِي فَلَكٍ يَسْبَحُونَ ﴿٤٠﴾} صدق الله العظيم [ سورة يس ].
ولی این معجزه‌ای خارق العاده در فیزیک نجومی است و خداوند آن را نشانه‌ای برای تصدیق خلیفه خود بر عالمیان، امام مهدی ناصر محمد یمانی، قرار داده است. این نشانه تنها برای اوست و احدی جز خلیفه خدا و بنده‌اش، امام مهدی ناصر محمد یمانی، از آن خبرِ قطعی ندارد. در نیمه ماه رمضان، بعد از غروب آفتاب یکشنبه در شب دوشنبه، ماه به صورت بدر طلوع خواهد کرد. چون خورشید به ماه خواهد رسید و هلال در روز یکشنبه متولد خواهد شد و قبل از غروب آفتاب روز یکشنبه/شب دوشنبه [به وقت مکه مکرمه] غروب خواهد کرد، درحالی‌که به شکل هلال اول ماه رمضان در آمده است و این هلال اول ماه [رمضان] است نه هلال آخر ماه [شعبان]. من از جاهلان نیستم و می‌دانم بعد از غروب آفتاب یکشنبه در شب دوشنبه هیچ احدی در عالم، هلال اول رمضان را مشاهده نمی‌کند؛ چون هلال رمضان قبل از آفتاب روز یکشنبه [شب دوشنبه] غروب خواهد کرد، هلال در حالت ادراک است و خورشید در موعد نماز صبح در ابتدای سپیده دم به وقت مکه مکرمه، با هلال ماه اجتماع می‌کند و اما طلوع بدر ماه رمضان امسال [۱۴۴۲] بعد از غروب آفتاب یکشنبه در شب دوشنبه خواهد بود و بعد از غروب آفتاب، ماه به صورت بدر در مشارق عالم در برابر چشم تمام ناظران، طلوع خواهد کرد. این شب نیمه ماه رمضان امسال [۱۴۴۲] است که بهتر از هزار ماه خورشیدی است و همانا که طول ماه خورشیدی، هزار ماه است که معادل ۸۳ سال و۴ ماه شماست و اما ۸۳ سال، در آخر ماه رمضان تمام می‌شود و اما آن ۴ ماه، چهار ماه حرامی است که با چهارمین ماه از ماه‌های حرام یعنی محرم تمام خواهد شد، همان ماهی که آخرین ماه سال قمری است. آیا قبل از آنکه وعده فتح با کوکب عذاب سقر برسد، یا فرمانی مستقیم از نزد خدا نازل شده و همگی نادم و پشیمان شوید، شما ایمان می‌آورید؟

ای اهالی یمن! اگر خداوند هنوز با کوچک‌ترین سپاهیانش به شدت شما را گرفتار نکرده است، یقین داشته باشید که نشانه «طوفان سبا/ سیل عرم» برای تمام یمن قطعی است. نشانه‌ای است که به صورت حتم رخ خواهد داد.
ای مردم عالم! به شما بشارت نشانه‌‌های پی‌درپیِ عذاب را می‌دهیم که علاوه بر عذاب پیش‌‌رونده‌ای که آن را کرونا می‌نامید، از آسمان و خشکی و دریا بر سر مردم عالم نازل خواهد شد. آنچه که کرونا می‌نامید، کرونا نیست! به شما بشارت سپاه جدیدی را می‌دهیم که از آنچه که ویروس‌های کرونا می‌نامید، بسیار شدیدتر و قوی‌تر هستند، چیزی که تصورش را هم نمی‌کردید. همان طور که ضرب المثل عربی می‌گوید: «آنچه که دیدید حتی به اندازه تار مویی از گوش شتر نیست». بلکه کید متین پروردگار عالمیان در راه است و به زودیِ زود آن را خواهید دید و تمام واکسن‌های شما بی‌اثر شده و در برابر کید الهی به هیچ کارتان نخواهد آمد؛ این تنها سرابی است که فرد تشنه در صحرا از دور، آن را آب می‌پندارد؛ وقتی به آن رسید، چیزی پیدا نمی‌کند.
ای اهالی یمن! اگر خداوند شما را گرفتار سپاه خود کرونا نکرده است، این به معنای ناز کردن شما نیست، شما در حالی [از حق] رومی‌گردانید که امام مهدی در میان شماست! لذا من، امام مهدی، تأکید می‌کنم که نشانه توفان «سیل عرم» در راه است، هم در «وادی ارم» و هم تمام یمن. به گنج‌هایی که سیل‌ها و طغیان رودها آشکار و هویدا خواهند کرد، نزدیک نشوید که آن ملکی است که به امام مهدی ناصر محمد یمانی، خلیفه خدا بر یمن و تمام عالم، تعلق دارد. هر یک از شما سهمی از آن [گنج‌ها] خواهید داشت و هر یک از کشورهای فروپاشیده اقتصادی نصیبی از آن خواهند داشت؛ چون یمن پایتخت خلافت جهانی اسلامی است و خداوند ملک ملت‌های اولیه یمن را بیهوده پنهان نکرده است؛ بلکه متعلق به خلیفه خدا بر عالمیان است که در زمان مقدر در کتاب مسطور برای ساختن یمن، مرکز خلافت جهانی اسلامی، از آن استفاده خواهد شد؛ بعد از آنکه گردن احزاب و گروه‌های یمنی در برابر خلیفه خدا، امام مهدی ناصر محمد، فرود آید و هر سخنی زمان و جای خاص خود را دارد.
علی عبدالله صالح! سیل‌ها و آبگرفتگی‌ها تو را از لانه‌ مخفی‌ات [در هرجا که باشی] بیرون خواهد کشید. من می‌دانم به خدا نسبت دروغ نداده‌ام و تو ناگزیر، چه بخواهی و چه نخواهی، نشانه تصدیق برای عالمیان هستی! خواهید دانست که من به اذن خدا در مورد همه چیز راست می‌گویم! من موعدی برای وقوع عذاب تعیین نمی‌کنم، فقط تأکید می‌کنم که وقوع آن حتمی است و حکم از آن خداوند است، او بهترین داور است.
وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ للهِ ربِّ العالمين..
خليفة الله على العالمين الامام المهديّ ناصر محمد اليماني.
اقتباس: اضغط للقراءة

اخرین به روز رسانی: 19-08-2022 09:52 AM