الموضوع: Imam Mahdi proeft met bewijs dat de heilige Koran de enige referentie is voor de Hadith De Hadith waarover de Hadithgeleerden het niet eens mee zijn

1

Imam Mahdi proeft met bewijs dat de heilige Koran, de enige referentie is voor de Hadith. De Hadith waarover de Hadith-geleerden het niet eens mee zijn..


Verklaringvan de wachtende Imam Mahdi Nasser Mohammed Al-Yamani
11 Dhoe al-Qi'dah 1428 AH
02 december - 2007 - AD
09:34 pm
(Volgens Makkah officiële kalander)
_______________



Imam Mahdi proeft met bewijs dat de heilige Koran, de enige referentie is voor de Hadith. De Hadith waarover de Hadith-geleerden het niet eens mee zijn..


In de naam van Allah, de Genadevolle, de Meest Barmhartige
Van de wachtende Imam Mahdi Nasser Mohammed AlYamani de verdediger van Mohammed de profeet van Allah "zegeningen en vrede met hem" en de verdediger van de heilige Koran. Aan alle Islamitische partijen wetenschappers vrede zij met jullie allemaal ! en dan.

Oh alle islamitische geleerden ik nodig jullie allemaal uit voor serieus dialoog en dit is geen grap, met een voorwaarde , dat wij voor ons oordeel de heilige Koran nemen. De heilige Koran die Allah het werkelijk, de referentie voor de Sunna heeft gemaakt, en ook voor alle Hadith-geleerden die tegenover elkaar staan. Hier geef ik aan, de bewijzen dat Allah alle Hadith-geleerden heeft beveelt om de heilige Koran als jullie Essentiële referentie moeten maken. En als imam Nasser Mohammed AlYamani kan bewijzen dat de heilige Koran de Essentiële referentie is, dan zal ik jullie allemaal verslaan met de heilige Koran. De Koran die bewaarde is van wijziging, en daarom jullie referentie moet zijn.

Oh alle natie geleerden, Allah heeft jullie verteld dat er groep van de vrienden van profeet Mohammed waren “de Sahaba”. Die vrienden waren niet moslims, maar Joodse geleerden, die groep hebben beweerd moslim te zijn om hun complot te verbergen tegen Allah en Zijn profeten. Zij hebben hun eden tot een schild gemaakt zo leiden zij mensen van Allah's weg af. En Allah zond een soera neer in hun naam (Al-Munafiqoon) De Hypocrieten. En Allah de Allerhoogste zei:

{إذَا جَآءَكَ ٱلۡمُنَٰفِقُونَ قَالُواْ نَشۡهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ ٱللَّهِۗ وَٱللَّهُ يَعۡلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُۥ وَٱللَّهُ يَشۡهَدُ إِنَّ ٱلۡمُنَٰفِقِينَ لَكَٰذِبُونَ (1) ٱتَّخَذُوٓاْ أَيۡمَٰنَهُمۡ جُنَّةٗ فَصَدُّواْ عَن سَبِيلِ ٱللَّهِۚ إِنَّهُمۡ سَآءَ مَا كَانُواْ يَعۡمَلُونَ (2) ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمۡ ءَامَنُواْ ثُمَّ كَفَرُواْ فَطُبِعَ عَلَىٰ قُلُوبِهِمۡ فَهُمۡ لَا يَفۡقَهُونَ (3) ۞وَإِذَا رَأَيۡتَهُمۡ تُعۡجِبُكَ أَجۡسَامُهُمۡۖ وَإِن يَقُولُواْ تَسۡمَعۡ لِقَوۡلِهِمۡۖ كَأَنَّهُمۡ خُشُبٞ مُّسَنَّدَةٞۖ يَحۡسَبُونَ كُلَّ صَيۡحَةٍ عَلَيۡهِمۡۚ هُمُ ٱلۡعَدُوُّ فَٱحۡذَرۡهُمۡۚ قَٰتَلَهُمُ ٱللَّهُۖ أَنَّىٰ يُؤۡفَكُونَ (4)}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran -Al-Munafiqoon] 63:1-4

Oh alle natie geleerden denken over wat Allah heeft gezegd na:
{ٱتَّخَذُوٓاْ أَيۡمَٰنَهُمۡ جُنَّةٗ فَصَدُّواْ عَن سَبِيلِ ٱللَّهِۚ إِنَّهُمۡ سَآءَ مَا كَانُواْ يَعۡمَلُونَ (2)}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran -Al-Munafiqoon] 63:2
En ik zal voor jullie bewijzen dat die groep van hypocrieten heeft gelogen over Hadith van profeet Mohammed "zegeningen en vrede met hem” en zij hebben iets anders geschreven dan wat hij heeft gezegd, Allah de Allerhoogste zei:
{مَنْ يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ وَمَنْ تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ﴿٨٠﴾ وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِنْدِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا ﴿٨٢﴾ وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا ﴿٨٣﴾}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:80-83
En juiste verduidelijking voor het vers :
{مَنْ يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ وَمَنْ تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ﴿٨٠﴾}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:80
Dat betekent dat Allah alle moslims bevelt om profeet Mohammed te gehoorzamen, zijn onderricht te volgen, en wat hij verbood te mijden. Volgens wat Allah de Allerhoogste zei:
{وَمَا آتَاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا}
[Koran -Al-Hashr] 59:7

En voor de juiste verduidelijking voor :
{وَمَنْ تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا}
[Koran-Al-Nisa] 4:80
Dat betekent dat de mensen die niet geloven in profeet Mohammed. De mensen die hem niet volgen, en ontkenden dat hij door Allah gezant was. Dit zijn de ongelovigen, zowel uiterlijk als innerlijk.
En de juiste verduidelijking voor het vers:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa]
Dat betekent alle moslims die getuigen dat er geen andere god is dan Allah, en dat Mohammed de Boodschapper is van Allah, alle moslims die aanwezig waren in zijn raad, en luisterden naar zijn Hadith om de heilige Koran te leren en te begrijpen. Volgens wat Allah de Allerhoogste zei:
{وَأَنْزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nahl] 16:44
Dus de juiste verduidelijking voor het vers is:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِنْدِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا ﴿٨٢﴾ وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا ﴿٨٣﴾}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:81-83
Hij bedoelt de ware moslims, niet de ongelovigen, de moslims die hebben gezegd “gehoorzaamheid” en hebben getuigend de monotheïsme voor Allah “Tawhied”, en de boodschap van profeet Mohammed daarom zeggen zij “gehoorzaamheid” omdat zij Allah en zijn profeet willen gehoorzamen, maar een groep van die moslims die in de profeet raad aanwezig waren, waren niet echt moslims maar joodse geleerden, en als die joodse geleerden van de raad weggaan, smeden ze valse Hadith s’nachts anders dan wat profeet "zegeningen en vrede met hem" heeft gezegd, om zo de mensen van god’s weg af te leiden. En Allah de Allerhoogste zei:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِنْدِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ}.
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:81
En ondanks dat Allah Zijn boodschapper vertelde over deze misleiding, beviel hij hem die groep van mensen te vermijden en niet te verdrijven want Allah wil duidelijk laten zien wie de heilige Koran en de juiste Sunna gaat volgen, en wie iets anders dan de heilige Koran en de juiste Sunna gaat volgen. Daarom beviel Allah hem om hun niet te verdrijven. En Allah de Allerhoogste zei:
{فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:81
Dan bevoelde Allah alle natie geleerden en leerde hij hen aan de manier om de valse Hadiths ontdekken die profeet Mohammed "zegeningen en vrede met hem" niet heeft gezegd. En Allah de Allerhoogste zei:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِنْدِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:81-82
Dat betekent dat de moslims geleerden alle Hadith van de profeet en zijn bevelen moeten vergelijken met de heilige Koran, En als er een groot verschil is tussen die Hadith, en de heilige Koran of de juiste Sunna hebben gevonden, dat zou deze van de valse Hadith zijn, die niet van Allah kwam, maar van de menselijke demonen, die blijkbaar moslims zijn, maar zijn van de joodse geleerden. Degenen die wanneer zij de gelovigen ontmoeten, dan zeggen zij: "Wij geloven", doch wanneer zij naar hun leiders gaan, dan zeggen zij: "Wij zijn waarlijk met u, wij spotten slechts (met hen).



en de juiste verduidelijking voor het vers:
{وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:83
Allah bedoeld dat als de moslims geleerden een Hadith van profeet Mohammed tegenkomen, en ze niet over hem eens zijn, en die Hadith, Dan betekend het dat die Hadith ofwel veilig is voor degenen die hem zou volgen, want het komt van Allah en zijn profeet, of de Hadith is onveilig omdat het van de menselijk demonen is. En toen Allah zei "ze doen een aankondiging" bedoelde hij de moslims geleerden zou niet over hem eens.
De groep van moslims geleerden zou zeggen dat dit Hadith in strijd is met andere Hadith, dus dat klopt niet, en de andere groep van de moslims geleerden zou zeggen, het klopt wel, en wat anders dan deze Hadith klopt niet en het is niet Hadith van profeet Mohammed “zegeningen en vrede met hem”. en de juiste verduidelijking voor het vers:
{وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:83
Dit vers betekent dat als die groepen van moslims die het niet eens zijn over een Hadith naar profeet Mohammed “als de profeet nog aanwezig was” teruggaan, of naar de Korangeleerden die autoriteit hebben “als de profeet niet aanwezig was”. En de bedoeling van Korangeleerden is het volk van de Herinnering, aan wie Allah hun kennis overvloedig doet toenemen met de Ware uitleg van de heilige Koran. Dus die Korangeleerden kunnen er achter komen of de Hadith vervalst is en in tegenstelling is met de boodschapper van Allah. Ze zouden het argument van de heilige Koran ontlokken met een duidelijk vers van Koran, die in strijd met de valse Hadith is. Met dit manier kunnen ze weten welke Hadith zou vals zijn, omdat het in strijd is met een vers of meer van de Heilige Koran.


en de juiste verduidelijking voor het vers:
{وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:83
Allah Bedoelt dat zonder Allah's genade en zijn barmhartigheid over de moslims door het verzenden van de Imam Mahdi, dan zouden zij zeker met uitzondering van enkelen, Satan “Antichrist” gaan volgen. Dit komt omdat Satan de Antichrist is, en hij zou zegen dat hij Jezus Christus is, en dat hij god is, maar hij is leugenaar, daarom is zijn naam de leugende Christus.
De echte Jezus Christus zou dat nooit zeggen zoals ik heb al uitgelegd.

Maar jullie “de natie geleerden” hebben gedacht dat Allah bedoeld de ongelovigen toen hij zei:
{أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:82
Dan dachten jullie dat hij vraagt de ongelovigen als de Heilige Koran uit iemand anders dan Allah komt, ze zouden hem heel anders vinden, en dat klopt niet.
Dus omdat jullie dit vers verkeerd begrepen, wisten jullie niet dat de Heilige Koran de referentie is voor Alles wat jullie over hem niet eens zijn. En daarom konden de hypocrieten groep jullie misleiden van het rechte pad.
En als jullie de vers nakijken, zouden jullie echt vinden dat hij de ongelovigen helemaal niet bedoelden, toen hij zei:
{أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا}

Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:82
In plaats van de ongelovigen, bedoeld Allah op dit vers de moslims en de gelovigen van de heilige Koran, die gehoorzaamheid hebben voor Allah en zijn profeet, en niet de ongelovigen. Kijk het vers goed na:

{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِنْدِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا ﴿٨٢﴾ وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا ﴿٨٣﴾}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:81-83
Dus hoe dachten jullie dat hij de ongelovigen bedoel? Heeft hij niet gezegd:
{وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا}
Waarachtige Allah de Grote
[Koran-Al-Nisa] 4:83
Spreekt hij tegen de ongelovigen? of tegen de moslims? Hoe oordelen jullie?

En misschien zal een volger voor mijn verklaringen mij wil onderbreken en zeggen: Oh Nasser Mohammed AlYamani, waarom blijf jij altijd die verklaring van die verzen herhalen? Dan zeg ik : oh geachte broeder, als ik de geleerden van de moslims niet kan overtuigen dat de heilige Koran de referentie is voor alles wat in tegenstellin is, hoe kan ik de Sunaa van profeet Mohammed "zegeningen en vrede met hem" beschermen? Dat doe ik, omdat Allah jullie niet beloofd heeft, om de Sunaa van de wijziging, en vervalsing te beschermen.
Maar hij heeft jullie beloofd om de heilige Koran te beschermen, om de referentie te zijn voor de Sunaa. Dus alle Hadith die anders dan de heilige Koran komt, dan weten jullie dat het een valse Hadith is, en Allah heeft er geen gezag mee gezonden. En Wat de ware Hadith betreft, zullen jullie hem zeker soortgelijk vinden met wat Allah in de Heilige Koran heeft neergezonden. Volgens wat profeet Mohammed Heeft gezegd: {Wat soortgelijk was met de Koran, komt zeker van mij} sprak de waarheid Mohammed boodschapper van Allah - zegeningen en vrede met hem en zijn familie.


Dus wat betreft de wijsheid Hadith van Mohammed, zegeningen en vrede met hem en zijn familie, moeten jullie ze allemaal aannemen als het niet in tegenstelling met de heilige Koran is, zelfs als jullie geen bewijs voor de Hadith in de heilige Koran kunnen vinden, zolang ze tegen de heilige Koran niet strijdt. Die verbod ik jullie niet om ze aan te nemen. Zoals de Hadith van Siwak “Hadith van Tanden poetsen” en de andere wijsheid Hadith die via profeet Mohammed kwam.
Die mogen jullie aannemen zolang jullie ze logisch vinden, en jullie harten dat kan accepteren, omdat Allah de Boek en de wijsheid aan zijn profeten en boodschappers leert.
Oh moslims geleerden die Allah hen over mij liet horen, Wat gebeurt er met jullie? Jullie kunnen mijn verklaringen bijna niet begrijpen, toen ik hem heel duidelijk heb gemaakt.

En sommige mensen denken dat ik de Sunaa van Profeet Mohammed achter mijn rug laat en alleen de heilige Koran neem, dat klopt niet. Ik zoek mijn toevlucht bij Allah om een van de onwetende mensen te zijn. Eigenlijk hou ik de Heilige Koran en de Sunaa van profeet Mohammed ook vast. Ik geloof alleen de valse Hadith niet, de Hadith die met wat Allah heeft verzonden “de heilige Koran” helmaal tegenstrijdt. Die valse Hadith, Dat weet ik dat ze niet van Allah en zijn boodschapper kwamen, Omdat ik de Imam Mahdi getuig dat de Heilige Koran en de Sunaa van profeet Mohammed allebei van Allah zijn gekomen. Profeet Mohammed zegeningen en vrede met hem spreekt niet naar begeerte, maar verduidelijk de heilige Koran met Hadith. Dus volg mij, dan begeleid ik jullie aan de rechte pad.
Wees godvruchtig, Ik nodig jullie voor dialoog uit vanaf de maand van Muharam 1426 AH tot deze verklaring werdt afgegeven. Die verklaring die ik vaak heb herhaald, misschien zouden jullie godvruchtig zijn, en geloven dat deze Koran de referentie is voor alles wat jullie over Sunna niet mee eens waren. En ik ben al drie jaar met jullie gebleven op een paar na, terwijl ik jullie tot dit uur oproep tot de dialoog, maar zoals ik met jullie geen vermeldenswaardig was. En veel mensen die over mij hebben gehoord, keren ze zich ervan af en zeggen: hoe accepteren we de verwachte Mahdi via internet? Dat komt omdat ze een volk zijn dat niet begrijpt, en ze willen ook de Internet laten verboden om de religie en het uitroepen van de Mahdi te verspreiden, terwijl de Internet een Groote genade van Allah is, maar ze willen dat het uitsluitend in het belang is van Al-Taghoot (satan) en zijn loyale volgelingen om de Onfatsoenlijkheid en immoraliteit te verspreiden. Dan maken ze de genade van de internet een ramp zoals ze weten. Ik zweer het bij Allah dat ik de internet zelf niet gekozen heb, maar ik werd deze via de ware visie bevolen. Begrijpen ze dat niet?
Oh moslims geleerden, misschien zou de zon met de maan samen komen in het begin de maand van Dhu al-Hijjah dan zouden jullie de halve maan zien na zonsondergang van zondag in het nacht van maandag misschien zouden jullie godvruchtig zijn.
Als dat gebeurt zullen jullie bekennen dat de zon met de maan zijn samengekomen tijdens alle mensen in verwaarlozing van de waarheid of zouden jullie in jullie stilte en aarzeling, Niet met mij, noch tegen mij? Maar ik zal jullie de verantwoordelijkheid voor Allah houden omdat de moslims volk over mij aan het wachten zijn tot de moslims geleerden mij bekennen.
De straffende planeet is bijna verschenen, met zijn zwak licht, dan keert de rotatie van de aarde om, zodat de zon opkomt vanaf zijn ondergang, terwijl u nog steeds twijfelt over de Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yemeni. Het wiel van het leven dat zou steeds doorgaan en de zon die opkomt uit zijn ondergang is slechts een teken van de grote tekenen van het Uur “dag des oordeels”.
Maar de zoon zal opstaan uit zijn ondergang vanwege de strafende planeet, en het geloof zou op dat moment nooit ten goede komen aan hen die nog niet geloofden of de gelovigen die geen goed hebben verdiend en niet bidden, noch Alzakat geven en Allah en Zijn boodschapper niet gehoorzamen, en ze beweren dat ze gelovigen zijn. Echt niet, echt niet. Wie Allah en Zijn boodschapper gehoorzaamde, zou overleven, en wie ongehoorzaam was en misleidde (hijzelf en anderen) viel (naar de hel). zelfs als hij moslim was maar hij heeft Allah en zijn boodschapper niet gehoorzaamt hij zou niet veilig zijn van de pijnlijk straf, en straf daarnaast met een grote, vernietigende, pijnlijke bestraffing, totdat zij weten dat Allah de Waarheid is, en de Koran de Waarheid is, en de verwachte Mahdi de Waarheid is. Dan zullen zij leiding vinden.

O onze Allah, ik heb zojuist de boodschap overgebracht, O onze Allah, wees getuige, en wie Allah hem wilde zegenen , hij hoorde dit verklaring en hij aan de geleerden gegeven ik garandeer dat hij veilig zou zijn van de pijnlijk straf en zou overleven. En wie Allah hem wilde zegenen, hij hoorde dit verklaring en hij heeft het niemand verteld, omdat hij niet belangrijk of misleiding ziet, zou Allah tussen ons eerlijk oordelen en Allah is de snelste rechter, welke andere spraak willen jullie geloven? Of zijn jullie aan het wachten voor andere Mahdi die komt met een nieuwe boek tijdens jullie weten dat profeet Mohammed is de laatste boodschapper. Hoe oordelen jullie?

En voor sommige onwetende maakt Allah zijn misleiding op mijn taalfouten dus hij keert het nadenken om omdat hij taalfouten heb gevonden, maar hij moet denken: hoe kon Nasser Mohammed AlYamani dit duidelijk en logisch verklaringen schrijven terwijl de geleerden beter met de taalregels en met het uitspraken dan hem. Maar dat is alles wat ze weten.
Jullie broeder Abdulnaeem Alazam de wachtende Imam Mahdi:
Imam Nasser Mohammed AlYamani
Allah heeft mijn taak op mijn naam en mijn beschrijving gemaakt.
Ik ben geen profeet noch boodschapper, begrijpen jullie?
______________



======== اقتباس =========
اقتباس: اضغط للقراءة