الموضوع: مهدی منتظر درمورد مدت زمان اقامت اصحاب کهف در غارشان فتوا می‌دهد

1

مهدی منتظر درمورد مدت زمان اقامت اصحاب کهف در غارشان فتوا می‌دهد

- 1 -
الإمام ناصر محمد اليماني

14 - 06 - 1428 هـ
30 - 06 - 2007 مـ

۹-تیر-۱۳۸۶-ه.ش.
10:41 مساءً
ـــــــــــــــــــ


مهدی منتظر درمورد مدت زمان اقامت اصحاب کهف در غارشان فتوا می‌دهد

بسم الله الرحمن الرحيم
از إمام مهدی ناصر محمد اليمانی به تمام علمای ادیان و همه مرد
م و سلام برپیروان هدایت کننده به راه راست و اما بعد...
خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَلَبِثُوا فِي كَهْفِهِمْ ثَلَاثَ مِئَةٍ سِنِينَ وَازْدَادُوا تِسْعاً (۲۵)} صدق الله العظيم [الكهف]
و این شما و این هم فتوای حق: و اما اولین برانگیخته شدن آنها بعد از تمام شدن اولین خواب‌شان است که مدت آن {ثَلَاثَ مِئَةٍ سِنِينَ} است که براساس روز ۲۴ ساعته شما برابر ۹۰۰۰ سال تقویم شما می‌شود و من از راست‌گویانم و به اذن خداوند می‌توانم برای این دلیل بیاورم.
و اما فتوای دیگر درباره دومین خواب آنهاست {وَازْدَادُوا تِسْعاً} یعنی فقط نه سال که بر اساس محاسبات زمانی ۲۴ ساعته شما برابر ۹۰۰۰ سال از سال‌های تقویم شما می‌شود و من از راست‌گویانم و به اذن خداوند می‌توانم برای این دلیل بیاورم و کل مدت زمان حضور آنها در غار از لحظه ورود تا روز خارج شدن‌شان ۱۸۰۰۰ سال خواهد بود و خداوند شاهد و وکیل این سخنی است که به شما می‌گویم.
آیا می‌دانید حکمت اولین خواب و سپس برانگیخته شدن آنها چیست؟ این که از یک‌دیگر بپرسند چه مدت در آن غار بوده‌اند. گفتند یک روز یا بخشی از یک روز و سپس به خواب بعدی فرو رفتند وتا امروز هنوز در خوابند و آن فرد- که قرار بود به شهر برود- نه به شهر رفت و نه طع
امی خوردند چون از در غار بازگشت ولی اکثر شما نمی‌دانید.

همانا که خداوند اراده فرمود مدت اولین خواب آنها را بر اساس طول سال در کره ماه و حرکت آن قرار دهد و مدت خواب دوم براساس سال خورشیدی در خود خورشید است. تا بدانید این تصدیق فرموده خداوند تعالی است که می‌فرماید:
{الشَّمْسُ وَالْقَمَرُ بِحُسْبَانٍ ﴿۵﴾} صدق الله العظيم [الرحمن].
و من انسانی هستم که خداوند بیان قرآن را به آموخته باشد که یقین بیاورید.
و سلام برکسانی که از کسی پیروی می‌کنند که آنان را به سوی راه راست هدایت می‌کند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{أَمْ حَسِبْتَ أَنَّ أَصْحَابَ الْكَهْفِ وَالرَّقِيمِ كَانُوا مِنْ آيَاتِنَا عَجَبًا ﴿٩﴾ إِذْ أَوَى الْفِتْيَةُ إِلَى الْكَهْفِ فَقَالُوا رَبَّنَا آتِنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا ﴿١٠﴾ فَضَرَبْنَا عَلَىٰ آذَانِهِمْ فِي الْكَهْفِ سِنِينَ عَدَدًا ﴿١١﴾ ثُمَّ بَعَثْنَاهُمْ لِنَعْلَمَ أَيُّ الْحِزْبَيْنِ أَحْصَىٰ لِمَا لَبِثُوا أَمَدًا ﴿١٢﴾ نَحْنُ نَقُصُّ عَلَيْكَ نَبَأَهُمْ بِالْحَقِّ إِنَّهُمْ فِتْيَةٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَزِدْنَاهُمْ هُدًى ﴿١٣﴾ وَرَبَطْنَا عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ إِذْ قَامُوا فَقَالُوا رَبُّنَا رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ لَنْ نَدْعُوَ مِنْ دُونِهِ إِلَـٰهًا لَقَدْ قُلْنَا إِذًا شَطَطًا ﴿١٤﴾ هَـٰؤُلَاءِ قَوْمُنَا اتَّخَذُوا مِنْ دُونِهِ آلِهَةً لَوْلَا يَأْتُونَ عَلَيْهِمْ بِسُلْطَانٍ بَيِّنٍ فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّـهِ كَذِبًا ﴿١٥﴾وَإِذِ اعْتَزَلْتُمُوهُمْ وَمَا يَعْبُدُونَ إِلَّا اللَّـهَ فَأْوُوا إِلَى الْكَهْفِ يَنْشُرْ لَكُمْ رَبُّكُمْ مِنْ رَحْمَتِهِ وَيُهَيِّئْ لَكُمْ مِنْ أَمْرِكُمْ مِرْفَقًا ﴿١٦﴾ وَتَرَى الشَّمْسَ إِذَا طَلَعَتْ تَزَاوَرُ عَنْ كَهْفِهِمْ ذَاتَ الْيَمِينِ وَإِذَا غَرَبَتْ تَقْرِضُهُمْ ذَاتَ الشِّمَالِ وَهُمْ فِي فَجْوَةٍ مِنْهُ ذَٰلِكَ مِنْ آيَاتِ اللَّـهِ مَنْ يَهْدِ اللَّـهُ فَهُوَ الْمُهْتَدِ وَمَنْ يُضْلِلْ فَلَنْ تَجِدَ لَهُ وَلِيًّا مُرْشِدًا ﴿١٧﴾ وَتَحْسَبُهُمْ أَيْقَاظًا وَهُمْ رُقُودٌ وَنُقَلِّبُهُمْ ذَاتَ الْيَمِينِ وَذَاتَ الشِّمَالِ وَكَلْبُهُمْ بَاسِطٌ ذِرَاعَيْهِ بِالْوَصِيدِ لَوِ اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا ﴿١٨﴾ وَكَذَٰلِكَ بَعَثْنَاهُمْ لِيَتَسَاءَلُوا بَيْنَهُمْ قَالَ قَائِلٌ مِنْهُمْ كَمْ لَبِثْتُمْ قَالُوا لَبِثْنَا يَوْمًا أَوْ بَعْضَ يَوْمٍ قَالُوا رَبُّكُمْ أَعْلَمُ بِمَا لَبِثْتُمْ فَابْعَثُوا أَحَدَكُمْ بِوَرِقِكُمْ هَـٰذِهِ إِلَى الْمَدِينَةِ فَلْيَنْظُرْ أَيُّهَا أَزْكَىٰ طَعَامًا فَلْيَأْتِكُمْ بِرِزْقٍ مِنْهُ وَلْيَتَلَطَّفْ وَلَا يُشْعِرَنَّ بِكُمْ أَحَدًا ﴿١٩﴾ إِنَّهُمْ إِنْ يَظْهَرُوا عَلَيْكُمْ يَرْجُمُوكُمْ أَوْ يُعِيدُوكُمْ فِي مِلَّتِهِمْ وَلَنْ تُفْلِحُوا إِذًا أَبَدًا ﴿٢٠﴾وَكَذَٰلِكَ أَعْثَرْنَا عَلَيْهِمْ لِيَعْلَمُوا أَنَّ وَعْدَ اللَّـهِ حَقٌّ وَأَنَّ السَّاعَةَ لَا رَيْبَ فِيهَا إِذْ يَتَنَازَعُونَ بَيْنَهُمْ أَمْرَهُمْ فَقَالُوا ابْنُوا عَلَيْهِمْ بُنْيَانًا رَبُّهُمْ أَعْلَمُ بِهِمْ قَالَ الَّذِينَ غَلَبُوا عَلَىٰ أَمْرِهِمْ لَنَتَّخِذَنَّ عَلَيْهِمْ مَسْجِدًا ﴿٢١﴾ سَيَقُولُونَ ثَلَاثَةٌ رَابِعُهُمْ كَلْبُهُمْ وَيَقُولُونَ خَمْسَةٌ سَادِسُهُمْ كَلْبُهُمْ رَجْمًا بِالْغَيْبِ وَيَقُولُونَ سَبْعَةٌ وَثَامِنُهُمْ كَلْبُهُمْ قُلْ رَبِّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِمْ مَا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ فَلَا تُمَارِ فِيهِمْ إِلَّا مِرَاءً ظَاهِرًا وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِمْ مِنْهُمْ أَحَدًا ﴿٢٢﴾} صدق الله العظيم [الكهف].
الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 27-08-2022 12:19 PM
2

اصحاب کهف سه نفر هستند و من از راست‌گویانم ..

- 2 -
الإمام ناصر محمد اليماني

02 - 09 - 1428 هـ
14 - 09 - 2007 مـ

۲۳-شهریور-۱۳۸۶ه.ش.
04:50 صباحاً
ـــــــــــــــــــــــ


اصحاب کهف سه نفر هستند و من از راست‌گویانم ..

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على محمدٍ رسول الله وآله وجميع الأنبياء والمُرسلين وآلهم الطيبين الطاهرين، السلام علينا وعلى جميع عباد الله الصالحين في الأوّلين وفي الآخرين وفي الملأ الأعلى إلى يوم الدين، ثم أمّا بعد...

ای اولیای مکرم و ای تمام مسلمانان؛ چرا شاهد این هستم که برخلاف دستور خداوند عزیز و حکیم درباره تعداد اصحاب کهف با من مجادله می‌کنید؟ خداوند تعالی می‌فرماید:
{قُل رَّبِّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِم مَّا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ فَلَا تُمَارِ فِيهِمْ إِلَّا مِرَاءً ظَاهِرًا} صدق الله العظيم [الكهف:۲۲]
ای مردم؛ سخن من جز حق چیزی نیست و می‌دانم تعداد {عُصْبَةٌ} در قرآن عظیم چقدر است زمانی که خداوند تعالی می‌فرماید:
{إِنَّ قَارُونَ كَانَ مِن قَوْمِ مُوسَىٰ فَبَغَىٰ عَلَيْهِمْ وَآتَيْنَاهُ مِنَ الْكُنُوزِ مَا إِنَّ مَفَاتِحَهُ لَتَنُوءُ بِالْعُصْبَةِ أُولِي الْقُوَّةِ} صدق الله العظيم [القصص:۷۶]
بیایید تا به شما یاد یاد بدهم ̎العصبه̎ در قرآن عظیم اشاره به چه عددی دارد. مقصود ده است. از کجا دانستم العصبه رمز عدد ده است؟ من این را با ظن و گمان نگفتم؛ بلکه در قرآن جستجو کردم و دیدم العصبه یعنی ده نفر و دلیل قرآنی آن را در داستان یوسف علیه الصلاة و سلام و در این فرموده خداوند تعالی پیدا می‌کنید:
{إِذْ قَالُوا لَيُوسُفُ وَأَخُوهُ أَحَبُّ إِلَىٰ أَبِينَا مِنَّا وَنَحْنُ عُصْبَةٌ إِنَّ أَبَانَا لَفِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ (۸)} صدق الله العظيم [يوسف]
یعنی آنها از طرف مادری ده نفرند و یوسف و برادرش از مادری دیگر؛ اما یوسف و بردارش نزد یعقوب محبوب‌تر از ده برادر(العصبه) بودند وهم چنین اینجا که می‌گویند:
{قَالُوا لَئِنْ أَكَلَهُ الذِّئْبُ وَنَحْنُ عُصْبَةٌ إِنَّا إِذًا لَّخَاسِرُونَ (۱۴)} صدق الله العظيم [يوسف].
لذا العصبة یعنی ده نفرند.
حال سراغ این فرموده خداوند تعالی می‌آییم:
{عَمَّا قَلِيلٍ}،
و تعداد «القلیل» در این فرموده خداوند چقدر است:
{قَالَ رَبِّ انصُرْنِي بِمَا كَذَّبُونِ ﴿۳۹﴾ قَالَ عَمَّا قَلِيلٍ لَّيُصْبِحُنَّ نَادِمِينَ ﴿۴۰﴾ فَأَخَذَتْهُمُ الصَّيْحَةُ} صدق الله العظيم [المؤمنون]
و رمز این که به عدد سه اشاره دارد را در این فرموده خداوند تعالی یافتم:
{فَقَالَ تَمَتَّعُوا فِي دَارِكُمْ ثَلَاثَةَ أَيَّامٍ ذَٰلِكَ وَعْدٌ غَيْرُ مَكْذُوبٍ ﴿۶۵﴾ } صدق الله العظيم [هود].
الإمام ناصر محمد اليماني


اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 27-08-2022 12:23 PM
3

از شما می‌خواهم مسیح عیسی بن مریم را که در تابوت قرار دارد پیدا کنید و سپس به صورت زنده آن چه را که پیدا کرده‌اید برای مردم عالم پخش کنید؛ باشد که تصدیق و باور کنند

- 3 -
الإمام ناصر محمد اليماني
14 - 09 - 2007 مـ

02 - 09 - 1428 ه
۲۳-شهریور-۱۳۸۶ه.ش.
05:44 صباحاً
ـــــــــــــــــــــــ


از شما می‌خواهم مسیح عیسی بن مریم را که در تابوت قرار دارد پیدا کنید و سپس به صورت زنده آن چه را که پیدا کرده‌اید برای مردم عالم پخش کنید؛ باشد که تصدیق و باور کنند
رجلٌ يسعى06-17-2007, 05:16 pm
بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وأصحابه ومن والاه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

از برادر هانی محمد الهتار خواهش می‌کنم با این خطاب ما به سراغ مشایخ عنس رفته واز قبیله المقادشه دعوت کند تا به جستجو بپردازند تا به حقیقت چیزی که می‌گوییم دست یابند.
در حال حاضر ما به صورت مداوم در جستجوی غاری هستیم که خورشید از سمت راست(شرق) آن طلوع و در سمت چپ(غرب) آن غروب می‌کند و در آن رو به شمال در جهت قبله است وبا دیوارچینی قدیمی بسته شده است و خداوند یاورعلیمی است...
اما ای امام ناصر؛ آیا عیسی فرزند مریم علیه الصلاة و السلام در زمانی که ظاهر خواهد شد در سنین بزرگسالی (کهلا) است؟ چون خداوند واحد احد که لم یلد و لم یولد است به مریم علیها السلام بشارت پسری را داد که درگهواره و بزرگسالی با مردم سخن می‌گوید. او در گهواره سخنش را گفت وقرآن مجید این خبر را داده است ولی در میان‌سالی سخن نگفته است چون خداوند در زمانی که جوان بود روحش را بالا بر؛ آیا بدین معناست که او در حالی ظاهر خواهد شد که بزرگسال است؟ و اگر او را پیدا کردیم چه کنیم؟ امام ناصرخبرمان کن که وقت تنگ است.

بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المُرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين، وبعد..
برادر کریم؛ از شما می‌خواهیم او را درتابوت پیدا کرده و از آن چه که در تابوت و اطراف آن است مطلع گردید و سپس آن چه را که یافته‌اید، به صورت مستقیم و زنده برای مردم عالم پخش کنید؛ باشد که تصدیق و باور کنند. سپس من حاضرشده و او را با اسمش صدا خواهم زد و او به اذن خدا برخواهد خاست و با شما سخن خواهد گفت در حالی که موهایش سیاه و سفید است و درمیان‌سالی است. من تنها در صورت تصدیق؛ حضور پیدا کرده و او را صدا خواهم زد و او چیزی دارد که هویت او را ثابت می‌کند. برادر محترم هانی نمی‌دانم چه زمانی این نامه را فرستاده‌ای؛ ولی من امروز آن را دیدم و به آن پاسخ دادم. بابت تأخیرعذرخواهی می‌کنم.
برادرت امام ناصر یمانی
اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 27-08-2022 12:26 PM
4

آیا مجاز است به دو نفر به صورت جمع خطاب شود ؟

- 4 -
الإمام ناصر محمد اليماني

02 - 01 - 1430 هـ
30 - 12 - 2008 مـ
۱۰-دی-۱۳۸۷ه.ش.
01:10 صباحاَ
ـــــــــــــــــــــ


آیا مجاز است به دو نفر به صورت جمع خطاب شود ؟

بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المُرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين، وبعد..



همانا که قرآن به زبان عربی مبین است؛ پس از اهل نحو سؤال کن که آیا می‌توان دو نفر را به صورت جمع مورد خطاب قرار داد؟ همگی در جوابت می‌گویند: ̎بله چنین چیزی مجاز است ̎ امام ناصر محمد یمانی هم سخن حق را آورده و می‌گوید اگر بخواهی به دو نفر احترام گذاشته و مورد تعظیم‌شان قرار دهی؛ مجازی به صورت جمع ایشان را مورد خطاب قرار دهی و این برای بزرگ‌داشت شأن آنهاست. پس از جاهلان مباش.
اهالی نحو در این مورد با تو مجادله خواهند کرد و تو ادعا می‌کنی زبان عربی مبین را می‌دانی؛ و اگر منکر حق شوی؛ نشانه‌ی جهل تو نسبت به این زبان است و برای همین ما عنوان بیان را سخن مشهور ابوحنیفه نوشتیم.
وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام ناصر محمد اليماني.

اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 27-08-2022 12:27 PM
5

نسیم؛ مجوز خطاب کردن دو نفر به صورت جمع امری است که در زبان‌شناسی [ادبیات] دینی روی آن اجماع وجود دارد....

- 5 -
الإمام ناصر محمد اليماني
25 - 01 - 1430 هـ
22 - 01 - 2009 مـ

۳-بهمن-۱۳۸۷ه.ش.
01:54 صباحاً
ــــــــــــــــــ


نسیم؛ مجوز خطاب کردن دو نفر به صورت جمع امری است که در زبان‌شناسی [ادبیات] دینی روی آن اجماع وجود دارد....

بسم الله الرحمن الرحيم، والسلام على من اتّبع الهُدى، وبعد..
سبحان الله ! تو در بیان قرآن به دنبال روزنه‌ای می‌گردی
تا آن را علیه ناصر محمد یمانی به کار گیری اما نمی‌توانی مگر آن چه که به گمان خودت فکر می‌کنی که درمورد خطاب به دو نفر در{فَابْعَثُوا أَحَدَكُم بِوَرِقِكُمْ هَذِهِ} وهم چنین {كَمْ لَبِثْتُمْ} است. ولی اگربا صیغه مثنی گفته می‌شد یکی از شما دو نفربروید یا شما دو نفر چقدر مانده‌اید؛ تعداد اصحاب کهف کاملا آشکار می‌شد و روشن می‌گردید سه نفر هستند و یکی با دو نفر دیگر سخن می‌گوید. اگر گفته می شد یکی از شما دو نفربا این پول بروید و یا شما دو نفر چقدر مانده‌اید؛ امر برای‌تان کاملا روشن می شد.لذا اگر به دونفر خطاب می شد؛ امرشان کشف و آشکار می‌گردید. از آنجا که قرآن به زبان عربی مبین است و خدا می‌داند در زبان عربی می‌توان دو نفر را به صورت جمع مورد خطاب قرار داد و تمام علمای لغت روی این امر اتفاق نظر دارند؛لذا همان طور که گفتیم،قرآن هم چنین اجازه‌ای را می‌دهد. با این که در قرآن اغلب به دو نفر به صورت مثنی خطاب می‌شود ولی برایت روشن کردم که اگر در اینجا به صورت دو نفر(مثنی) خطاب شده بود؛ تعداد آنها فاش می‌گردید در حالی که تعداد اصحاب کهف یکی از اسرار پنهان قرآن است.

طناب دروغ کوتاه است؛ برای همین تو و تمام بشریت به اذن خدا درعالم واقعیات و حقایق درست بودن بیان من درباره آنها را خواهید دید و هم چنین الرقیم که به آنها اضافه شده و مسیح عیسی بن مریم است و ما قبلا داستان آنها را به صورت مفصل وعلمی از قرآن بیان کردیم؛ اما تو دانشت کجاست؟ گمان نمی‌کنم تواز پیروان ناصر محمد یمانی شوی؛ چون به دنبال حق نیستی و به آن چه که داری قانعی؛ در بیانات ناصر محمد یمانی جستجومی‌کنی تا شاید حجتی در برابرش پیدا کنی! خدا در دنیا و آخرت در برابر تو حجت اقامه می‌کند ، اگر که از حق پیروی نکنی...
نسیم برای تو و انصار فتوا می‌دهم چرا خداوند تو را به سوی حق هدایت نمی‌کند؛ چون تو به احادیث سنتی که نزد توست قانع شده‌ای و نمی‌خواهی جز به سنت؛ به چیز دیگری تمسک جویی و اصلا به دنبال حق نمی‌گردی. کسی خبر مرا به تو داده و آمده‌ای تا با من محاجه کنی. ای نسیم عالم(مترجم: نسیم یکی ازعلما است)به خداوند علی العظیم قسم کارتت را می‌سوزانم؛ و خواهی دید چه کسی از جاهلان است نه از اهل علم. قبلا به تو هشدار داده و گفتم بگذار در مورد یک موضوع صحبت کنیم تا با حق حجتت را درهم بکوبم و بعد به سراغ موضوع دیگری برویم؛ تا یا تصدیق کنی و یا خداوند شیطان رانده شده‌ای را برای تو بگمارد چون بعد از آن که حق آمده از پروردگار برایت روشن شد؛ از آن روگرداندی؛ قلب تو از آیات محکم گمراه و تنگ است و به دنبال متشابهاتی چون از علمای فتنه‌ای. ولی بگذار قلبت از ناراحتی بشکافد من مهدی منتظرامام ناصر؛ امام دوازدهم از اهل بیت مطهرم و مانند تو شعر نمی‌گویم و در نثرمبالغه نمی‌کنم؛ بلکه این بیان حق ذکر است وخداوند با سیاره عذاب آتش سقر در یک شب مرا بر تو و امثال تو غالب خواهد کرد در حالی که تو ناتوان و درمانده‌ای. بر تو و تمام بشر با سیاره دهم-چیره خوام شد-روزی که در آن به اذن خداوند واحد قهار شب از روز پیشی می‌گیرد و از هول آن روز موها سپید شده و قلبها به گلو می‌رسند.
ای نسیمی که حاضر به پیروی از ذکر نیستی؛ من تو را از بدترین علمای زیر سقف آسمان می‌بینم؛ والله خطر تو و امثال تو برای امت بیش ازخطر مسیح دجال است! چون علمای فتنه کسانی هستند که با احادیث فتنه برانگیز شیطانی گرفتار فتنه شده و هرچقدر این احادیث برخلاف آیات محکم قرآن باشند؛ بازهم به انها تمسک جسته و می‌گویند: ̎ تأویل این آیات را جز خداوند کسی نمی‌داند ̎.
همانا که خداوند از آیات متشابه سخن گفته و می‌فرماید تأویل آنها را جز خدا کسی نمی‌داند؛ اما آیات محکم از آیات ام الکتابند و خداوند آنها را به صورت واضح و محکم و بینه آورده است.اما شما این را به تمام قرآن تعمیم داده و می‌گویید تأویل آنر ا جز خدا کسی نمی‌داند چون در مغایرت با بسیاری از احادیث دروغ شما خواهد بود و برای همین به خداوند نسبت دروغ داده و می‌گویید جز خداوند کسی تأویل قرآن را نمی‌داند. اما من تو و امثال تو را به سوی محکمات قرآن دعوت می‌کنم نه متشابهاتی که تأویل آنها را جز خدا کسی نمی‌داند. بلکه شما را به سوی آیات محکم قرآن می خوانم و با آنها برایت حجت آورده و در برابرت به حق حجت اقامه کردم و تو از تمام آیات محکم و بینه روگرداندی چون مخالف احادیث تو هستند؛ انگار که اصلا اینها را نشنیده‌ای. چون نسیم تو از کسانی هستی که خداوند در مورد آنان می‌فرماید:
{تِلْكَ آيَاتُ اللَّـهِ نَتْلُوهَا عَلَيْكَ بِالْحَقِّ ۖ فَبِأَيِّ حَدِيثٍ بَعْدَ اللَّـهِ وَآيَاتِهِ يُؤْمِنُونَ ﴿٦﴾ وَيْلٌ لِّكُلِّ أَفَّاكٍ أَثِيمٍ ﴿٧﴾ يَسْمَعُ آيَاتِ اللَّـهِ تُتْلَىٰ عَلَيْهِ ثُمَّ يُصِرُّ مُسْتَكْبِرًا كَأَن لَّمْ يَسْمَعْهَا ۖ فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ﴿٨﴾ } صدق الله العظيم [الجاثية].
أخو الأنصار الأخيار المهديّ المنتظَر الإمام ناصر محمد اليماني.

اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 27-08-2022 12:28 PM
6

عبد ربه، تو به راه راست هدایت شدی ..

- 6 -
الإمام ناصر محمد اليماني

05 - 05 - 1430 هـ
30 - 04 - 2009 مـ
۱۰-اردیبهشت-۱۳۸۸ه.ش.
10:11 مساءً
ـــــــــــــــــــ

عبد ربه، تو به راه راست هدایت شدی ..

بسم الله الرحمن الرحيم

برادرم عبد ربه؛ چرا بعد ازاین که خدا تو را به سوی حق هدایت کرد؛ می‌بینم مجادله مكتوب توهمچنان مانده است ؟ و درمورد این گفته‌ات که نمی‌توان برای دو نفر ̎واو̎ جمع( خطاب به جمع) را آورد در اشتباهی؛ بلکه می‌توان به دو نفر به صورت مثنی خطاب کرد و یا با ̎ واو̎ جمع . فقط اگر مورد یک نفر باشد باید به صورت مفرد به او خطاب شود و اهل لغت در این مورد با تو مجادله می‌کنند.
سپس تو از دوستان و یاران نزدیک شدی و کسی که ما را تصدیق کرد و جدال را رها نمی‌کند و می‌بیند من پاسخی به او نمی‌دهم شاید چون دیدم دریک گفتگوی دیگر به راه حق هدایت شده و از دوستان و یاران نزدیک شده و برای همین در یکی از بیانات به او جواب نمی‌دهم و برای همین می‌بینم آخرین نوشته متعلق به اوست نه من. نظرتو در این باره چیست عبد ربه؟ خداوند من و تو را به راه راست هدایت نماید.
برادرت امام ناصر محمد یمانی

اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 27-08-2022 12:30 PM
7

پاسخ به على سامي: فتوا می‌دهم که می‌توان مثنی «دو نفر» را به صورت جمع مورد خطاب قرار داد

- 8 -
الإمام ناصر محمد اليماني
1430 -10-06
هـ
2009-09-26 مـ
۴-مهر-۱۳۸۸ه.ش.
07:00
صباحاً
ـــــــــــــــــــ

پاسخ به على سامي: فتوا می‌دهم که می‌توان مثنی «دو نفر» را به صورت جمع مورد خطاب قرار داد

بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المُرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
ای سامی دوست‌دار گناه(هاوی الاثم) که بدون علم و اگاهی در آیات خدا جدل می‌کنی؛ اما من مثل تو و امثال تو نیستم؛ از کسانی که ندانسته به خدا نسبت می‌دهند. وقتی فتوا می‌دهم که اجازه داریم مثنی(دونفر) را به صورت جمع مورد خطاب قرار دهیم؛ به شما خبر می‌دهم این فتوا که می‌توان به مثنی به صورت جمع خطاب کرد؛ براساس فتوای علمای لغت نیست، بلکه براساس فتوای خداوند است که می‌بینم مثنی را با جمع مورد خطاب قرار می‌دهد. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَأَقِمِ الصَّلاَةَ طَرَفَيِ النَّهَارِ وَزُلَفاً مِّنَ اللَّيْلِ إِنَّ الْحَسَنَاتِ يُذْهِبْنَ السَّـيِّئَاتِ ذَلِكَ ذِكْرَى لِلذَّاكِرِينَ (۱۱۴)}صدق الله العظيم [هود].
و خداوند تعالی می‌فرماید:
{فَاصْبِرْ عَلَىٰ مَا يَقُولُونَ وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ قَبْلَ طُلُوعِ الشَّمْسِ وَقَبْلَ غُرُوبِهَا ۖ وَمِنْ آنَاءِ اللَّيْلِ فَسَبِّحْ وَأَطْرَافَ النَّهَارِ لَعَلَّكَ تَرْضَىٰ ﴿١٣٠﴾}صدق الله العظيم [طه].
به فرموده خداوند تعالی بنگر:
{طَرَفَيِ النَّهَار}
وهم چنین فرموده خداوند تعالی:
{وَأَطْرَافَ النَّهَار}ِصدق الله العظيم
از «دو طرف» یک بار به صورت مثنی و یک بار به صورت جمع خطاب می‌شود؟ لذا ای سامی چرا خودت را در معرض خشم خدا قرار می‌دهی؟ چقدر با استهزاء کردن حق خود به خود ظلم بزرگی کردی. خداوند تعالی می‌فرماید:
{أَلاَ يَوْمَ يَأْتِيهِمْ لَيْسَ مَصْرُوفاً عَنْهُمْ وَحَاقَ بِهِم مَّا كَانُواْ بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ (۸)}صدق الله العظيم [هود].
مُفتي البشر بالحقّ المهديّ المنتظَر الإمام ناصر محمد اليماني


اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 27-08-2022 12:36 PM
8

{ وَقُل رَّبِّ زِدْنِي عِلْمًا }صــــــدق الله العظيم

- 9 -
الإمام ناصر محمد اليماني
24 - 02 - 1431 هـ
09 - 02 - 2010 مـ

۲۰-بهمن-۱۳۸۸ه.ش.
07:10 مساءً
ــــــــــــــــــ


{ وَقُل رَّبِّ زِدْنِي عِلْمًا }صــــــدق الله العظيم

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
خداوند تعالى می‌فرماید:

{ ۞ وَهَلْ أَتَاكَ نَبَأُ الْخَصْمِ إِذْ تَسَوَّرُوا الْمِحْرَابَ ‎﴿٢١﴾‏ إِذْ دَخَلُوا عَلَىٰ دَاوُودَ فَفَزِعَ مِنْهُمْ ۖ قَالُوا لَا تَخَفْ ۖ خَصْمَانِ بَغَىٰ بَعْضُنَا عَلَىٰ بَعْضٍ فَاحْكُم بَيْنَنَا بِالْحَقِّ وَلَا تُشْطِطْ وَاهْدِنَا إِلَىٰ سَوَاءِ الصِّرَاطِ ‎﴿٢٢﴾‏ إِنَّ هَٰذَا أَخِي لَهُ تِسْعٌ وَتِسْعُونَ نَعْجَةً وَلِيَ نَعْجَةٌ وَاحِدَةٌ فَقَالَ أَكْفِلْنِيهَا وَعَزَّنِي فِي الْخِطَابِ ‎﴿٢٣﴾‏ قَالَ لَقَدْ ظَلَمَكَ بِسُؤَالِ نَعْجَتِكَ إِلَىٰ نِعَاجِهِ ۖ وَإِنَّ كَثِيرًا مِّنَ الْخُلَطَاءِ لَيَبْغِي بَعْضُهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَقَلِيلٌ مَّا هُمْ ۗ وَظَنَّ دَاوُودُ أَنَّمَا فَتَنَّاهُ فَاسْتَغْفَرَ رَبَّهُ وَخَرَّ رَاكِعًا وَأَنَابَ ۩ ‎﴿٢٤﴾‏ فَغَفَرْنَا لَهُ ذَٰلِكَ ۖ وَإِنَّ لَهُ عِندَنَا لَزُلْفَىٰ وَحُسْنَ مَآبٍ ‎﴿٢٥﴾‏ } صدق الله العظيم [ص].
برادر کریم می‌بینی که خداوند از آنها به صورت جمع یاد می‌فرماید:
{إِذْ تَسَوَّرُوا الْمِحْرَابَ ﴿۲۱﴾ إِذْ دَخَلُوا عَلَىٰ دَاوُودَ فَفَزِعَ مِنْهُمْ ۖ قَالُوا لَا تَخَفْ ۖ خَصْمَانِ بَغَىٰ بَعْضُنَا عَلَىٰ بَعْضٍ} صدق الله العظيم [ص:21-22].
به فرموده خداوند تعالی بنگر: {إِذْ تَسَوَّرُوا} می‌بینی که به صورت جمع به آنان خطاب شده و هم چنین این فرموده خداوند تعالی: { إِذْ دَخَلُوا} این جا هم به صورت جمع خطاب شده است و هم چنین این فرموده خداوند تعالی: {قَالُوا}،
این جا هم می‌بینی به صورت جمع یاد می‌شوند؛ و وقتی به تعداد آنها نگاه می‌کنیم می‌ینیم دو نفرند و خداوند تعالی می‌فرماید:
{قَالُوا لَا تَخَفْ ۖ خَصْمَانِ بَغَىٰ بَعْضُنَا عَلَىٰ بَعْضٍ فَاحْكُم بَيْنَنَا بِالْحَقِّ وَلَا تُشْطِطْ وَاهْدِنَا إِلَىٰ سَوَاءِ الصِّرَاطِ} صدق الله العظيم
پس برایتان روشن شد که بی شک و تردید می‌توان دو نفر(صیغه مثنی) را به صورت جمع یاد کرد؛ یا مگر شما گمان می‌کنید آنها بیش از دو نفر بودند که با هم اختلاف داشتند؟ بگو برهان‌تان چیست اگر راست می‌گویید؟ خداوند تعالی می‌فرماید:
{ ۞ وَهَلْ أَتَاكَ نَبَأُ الْخَصْمِ إِذْ تَسَوَّرُوا الْمِحْرَابَ ‎﴿٢١﴾‏ إِذْ دَخَلُوا عَلَىٰ دَاوُودَ فَفَزِعَ مِنْهُمْ ۖ قَالُوا لَا تَخَفْ ۖ خَصْمَانِ بَغَىٰ بَعْضُنَا عَلَىٰ بَعْضٍ فَاحْكُم بَيْنَنَا بِالْحَقِّ وَلَا تُشْطِطْ وَاهْدِنَا إِلَىٰ سَوَاءِ الصِّرَاطِ ‎﴿٢٢﴾‏ إِنَّ هَٰذَا أَخِي لَهُ تِسْعٌ وَتِسْعُونَ نَعْجَةً وَلِيَ نَعْجَةٌ وَاحِدَةٌ فَقَالَ أَكْفِلْنِيهَا وَعَزَّنِي فِي الْخِطَابِ ‎﴿٢٣﴾‏ قَالَ لَقَدْ ظَلَمَكَ بِسُؤَالِ نَعْجَتِكَ إِلَىٰ نِعَاجِهِ ۖ وَإِنَّ كَثِيرًا مِّنَ الْخُلَطَاءِ لَيَبْغِي بَعْضُهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَقَلِيلٌ مَّا هُمْ ۗ وَظَنَّ دَاوُودُ أَنَّمَا فَتَنَّاهُ فَاسْتَغْفَرَ رَبَّهُ وَخَرَّ رَاكِعًا وَأَنَابَ ۩ ‎﴿٢٤﴾‏ فَغَفَرْنَا لَهُ ذَٰلِكَ ۖ وَإِنَّ لَهُ عِندَنَا لَزُلْفَىٰ وَحُسْنَ مَآبٍ ‎﴿٢٥﴾‏ } صدق الله العظيم [ص].
ای علمای امت از خدا بترسید و امام مهدی حق پروردگارتان را مورد استهزا قرار ندهید و مانند کسانی نباشید که خداوند تعالی درآیات محکم کتابش درمورد آنان می‌فرماید:
{لَمَّا جَاءَتْهُمْ رُسُلُهُم بِالْبَيِّنَاتِ فَرِحُوا بِمَا عِندَهُم مِّنَ الْعِلْمِ وَحَاقَ بِهِم مَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ ‎﴿٨٣﴾‏ فَلَمَّا رَأَوْا بَأْسَنَا قَالُوا آمَنَّا بِاللَّهِ وَحْدَهُ وَكَفَرْنَا بِمَا كُنَّا بِهِ مُشْرِكِينَ ‎﴿٨٤﴾‏ فَلَمْ يَكُ يَنفَعُهُمْ إِيمَانُهُمْ لَمَّا رَأَوْا بَأْسَنَا ۖ سُنَّتَ اللَّهِ الَّتِي قَدْ خَلَتْ فِي عِبَادِهِ ۖ وَخَسِرَ هُنَالِكَ الْكَافِرُونَ ‎﴿٨٥﴾‏} صدق الله العظيم [غافر].
وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
المُفتي بالحقّ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.


اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 27-08-2022 01:47 PM
9

پاسخ امام مهدی منتظر به یکی از دوستانش از انصار پیشگام برگزیده (علاء الدين نور الدين)

- 10 -
الإمام المهدي ناصرمحمد اليماني
05 - 09 - 1433 هـ
24 - 07 - 2012 مـ

۳-مرداد-۱۳۹۱ه.ش.
06:59 صباحاً
ـــــــــــــــــــ


پاسخ امام مهدی منتظر به یکی از دوستانش از انصار پیشگام برگزیده (علاء الدين نور الدين)

نوشته اصلی توسط علاءالدين نورالدين .
بسم الله الرحمن الرحيم.
والصلاة والسلام على محمد رسول الله وأله الأطهار وعلى المهدي المنتظر وأل بيته الأبرار وعلى جميع الأنصار السابقين الأخيار إلى اليوم الأخر السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

امام کریم ما...لطفا درمورد این بخش که از بیانات قبلی شما آورده شده بیشتر به ما توضیح دهید. پیوند بیان در ادامه می‌آید:
https://mahdialumma.xyz/showthread.php?35230
و این هم فتوای حق:
و اما اولین برانگیخته شدن آنها بعد از تمام شدن اولین خواب‌شان است که مدت
آن سیصد سال {ثَلَاثَ مِئَةٍ سِنِينَ} است که براساس روز ۲۴ ساعته شما برابر ۹۰۰۰ سال تقویم شما می‌شود و من از راست‌گویانم و به اذن خداوند می‌توانم برای این دلیل بیاورم.

و اما فتوای دیگر درباره دومین خواب آنهاست {وَازْدَادُوا تِسْعاً} {و نه سال افزون}یعنی فقط نه سال که بر اساس محاسبات زمانی ۲۴ ساعته شما برابر ۹۰۰۰ سال از سال‌های تقویم شما می‌شود و من از راست‌گویانم و به اذن خداوند می‌توانم برای این دلیل بیاورم و کل مدت زمان حضور آنها در غار از لحظه ورود تا روز خارج شدن‌شان ۱۸۰۰۰سال خواهد بود و خداوند شاهد و وکیل این سخنی است که به شما می‌گویم.
آیا می‌دانید حکمت اولین خواب و سپس برانگیخته شدن آنها چیست؟ این که از یک‌دیگر بپرسند چه مدت در آن غار بوده‌اند. گفتند یک روز یا بخشی از یک روز و سپس به خواب بعدی فرو رفتند وتا امروز هنوز در خوابند و آن فرد- که قرار بود به شهر برود- نه به شهر رفت و نه طعامی خوردند چون از در غار بازگشت ولی اکثر شما نمی‌دانید.

همانا که خداوند اراده فرمود مدت اولین خواب آنها را بر اساس طول سال در کره ماه و حرکت آن قرار دهد و مدت خواب دوم براساس سال خورشیدی در خود خورشید است.
امام مهدی ناصر محمد یمانی
عزیز من علاءالدین سلام و رحمت و برکات خدا بر شما باد؛ کسی که با پولشان برای خرید غذا به شهر رفت؛ از در غار خارج شد ولی شهری را ندید و نمی‌دانست بعد از آنها چه بر سر قوم‌شان آمده است و یارانش را که در غار بودن صدا زد. آنها از غار خارج شده و هیچ نوری از شهر مشاهده نشد و تمام منطقه اطراف‌شان به صورت ترسناکی ساکت و آرام بود. لذا تصمیم گرفتند به غار بازگشته و تا صبح بخوابند و بعد ببینند چه اتفاقی براس قومشان افتاده است. پس خداوند بار دیگرپرده خواب بر گوش آنان افکند ونه سال به آن افزود؛ حبیب مهدی منتظر علاء الدين نور الدين آیا متوجه موضوع شدی؟
أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.


اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 27-08-2022 01:52 PM