الموضوع: از مهدي منتظر به شيعیان إثني عشر یمانی کیست

1

از مهدي منتظر به شيعیان إثني عشر: یمانی کیست؟

الإمام ناصر محمد اليماني
25 - 11 - 1430 هـ
13 - 11 - 2009 مـ
۲۲-آبان-۱۳۸۸ه.ش.

09:58 مساءً
ـــــــــــــــــــــ

از مهدی منتظر به شيعیان اثتی عشر: یمانی کیست؟

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
{
وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الْأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللَّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا يَخْرُصُونَ ‎﴿١١٦﴾‏} صدق الله العظیم[الأنعام]
و خداوند تعالی می‌فرماید:
{ إِن يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظنّ وَإِنَّ الظنّ لَا يُغْنِي مِنَ الحقّ شَيْئاً } [النجم:۲۸]
و خداوند تعالی می‌فرماید:
{ وَلَمَّا جَاءَهُمْ كِتَابٌ مِّنْ عِندِ اللَّـهِ مُصَدِّقٌ لِّمَا مَعَهُمْ وَكَانُوا مِن قَبْلُ يَسْتَفْتِحُونَ عَلَى الَّذِينَ كَفَرُوا فَلَمَّا جَاءَهُم مَّا عَرَفُوا كَفَرُوا بِهِ فَلَعْنَةُ اللَّـهِ عَلَى الْكَافِرِينَ ﴿٨٩﴾ بِئْسَمَا اشْتَرَوْا بِهِ أَنفُسَهُمْ أَن يَكْفُرُوا بِمَا أَنزَلَ اللَّـهُ بَغْيًا أَن يُنَزِّلَ اللَّـهُ مِن فَضْلِهِ عَلَىٰ مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ فَبَاءُوا بِغَضَبٍ عَلَىٰ غَضَبٍ وَلِلْكَافِرِينَ عَذَابٌ مُّهِينٌ ﴿٩٠﴾ }
[البقرة]
و خداوند تعالی می‌فرماید:
{
وَكَذَٰلِكَ أَنزَلْنَاهُ حُكْمًا عَرَبِيًّا وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ مَا جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلَا وَاقٍ ‎﴿٣٧﴾ } صدق الله العظيم [الرعد]
از مهدي منتظر به شيعیان اثنی عشر؛ روایاتی که برای اغلب آنها دلیلی از سوی خداوند نازل نشده است؛ شما را گمراه کرده‌اند؛ شما چنان به این روآیات آویخته‌اید که انگار قرآنی است که از نزد خداوند رحمان نازل شده است؛ آیا از خدا نمی‌ترسید؟ من خداوند را به شهادت می‌گیرم و خداوند به عنوان شاهد کافی است که یمانی منتظر همان مهدی منتظر است؛ و شهادت می‌دهم فرقی میان یمانی منتظر و مهدی منتظرنیست همان‌گونه که میان "محمد رسول الله صلّى الله عليه و آله وسلّم" و"أحمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم" فرقی نیست.
همانا که یمانی منتظر همان مهدی منتظر است.
و اما مقصود از آن یمانی که صاحب انقلاب وحدت یمن است؛ او عالم دینی نیست؛ همانا که او رهبر انقلابی است که منجر به وحدت یمن شد؛ او همان کسی است که شما رد حال حاضر با او می‌جنگید یعنی علی عبدالله صالح
؛ خداوند شاهد ووکیل این سخن من است؛ او کسی است که در زمان مقدر شده در کتاب مسطور انقلاب وحدت یمنیان را برپا داشته است تا بعد از جنگ میان مردم یمن؛ یک مسافر بتواند در امنیت از صنعاء به حضرموت برسد و همانا که این از علایم ظهور مهدی منتظر است و در دوران مهدی منتظر و در عصر او قبل از ظهور رخ می‌دهد. من این موضوع را برای تعارف کردن با علی عبدالله صالح و یا کسب رضایت او مطرح نمی‌کنم؛ پناه برخدا که از جاهلان باشم؛ اما خدا را شاهد می‌گیرم که سخن حق را بر زبان می‌آورم و به یقین می‌دانم این علی عبدالله صالح است که پرچم حکومت را به من تسلیم خواهد کرد؛ چون یمن پایتخت خلافت جهانی و مکه پایتخت مقدس و مرکز اجتماع علمای دین برای مشاوره در امور دینی خواهد بود. اما پایتخت و مرکز حکومت و خلافت جهانی و مقر اجتماع وزرای مهدی منتظر ولات ما برای مشاوره درمورد امور بشر یمن خواهد بود. خداوند به مهدی منتظر اجازه داده است تا در آن دولت بزرگ آنچه که می‌خواهد انجام دهد و شما در این امر اختیاری ندارید.
و اما سفیانی؛ زمان او گذشته است؛ سفیانی صدام حسین مجید است. سفیانی نامیده می‌شود چون از ذریه معاویه فرزند ابی سفیان است و امیدواریم خداوند با رحمت خود از او درگذرد و توبه او را بپذیرد.*
و اما خراسانی؛ او کسی است که بر علیه یمانی «زمینه‌ساز» [ یمانی ممهد، رهبر انقلابی که زمینه‌ساز وحدت یمن است و یمن را به دولتی واحد تبدیل می‌کند] می‌جنگد. در یمن میان خراسانی و این یمانی [یمانی زمینه‌ساز] جنگ درمی‌گیرد؛ همانا که خراسانی الحوثی است؛ و این خراسانی بعد از خراسانی است و خراسانی نامیده می‌شود چون اولیای او از خراسان- ایران - هستند. او در گمراهی آشکاری است چون انقلاب او برای دین نیست برای دنیاست و خود را از دیگران برای حکومت شایسته‌تر می‌داند چون حکومت را تنها از آن آل بیت می‌دانند . اما مهدی منتظر در کتاب چیزی دال بر اینکه حکم تنها از آن آل بیت است نمی‌داند؛ بلکه خداوند به هرکس که بخواهد ملک عطا می‌کند چه از اهل بیت باشد یا از دیگر مسلمآنان؛ مهم این است که بر اساس احکام نازل شده الهی حکومت کند و نماز برپا داشته و زکات را به دست صاحبان آن برساند و به رعیت خود ظلم نکند و بداند در برابر خداوند مسؤول رعایا است و اینکه آیا با عدالت حکم کرده و در نزد او به هیچ کس ظلم نشده باشد و هرکس بار ظلم بر دوش داشته باشد، زیان کرده است و برای همین اطاعت از حاکمی که بر اساس آنچه که خداوند نازل کرده حکم می‌کند و نماز را بر پاداشته و زکات را درست مصرف کرده و امر به معروف و ناهی از منکر است، واجب است . بر شما واجب است از کسی که از خداوند اطاعت می‌کند؛ اطاعت کنید و خداوند شرط اطاعت را از آل بیت بودن حاکم قرار نداده است. خداوند تعالی می‌فرماید:
{
الَّذِينَ إِن مَّكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنكَرِ وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ ‎﴿٤١﴾ } صدق الله العظيم [الحج]
و اما در مورد آل بیت؛ خداوند فرمان نداده است تا مانند خدا و رسولش؛ از آنان اطاعت کنید مگرآنانی که اولی الأمر و امام مسلمین باشند؛ زمانی که خداوند از میان آل بیت امامی کریم را برمی‌انگیزد تا امت به مسیر اولیه نبوت بازگردند و درموارد اختلاف میان مردم حکم کند و احکام الهی را از قرآن عظیم برایشان استنباط نماید تا مسایل میان آنها فیصله دهد و حق و باطل را برایشان روشن کند.
خداوند به مسلمانان خبر داده است که زمانی که امام حقی از آل بیت را برمی‌انگیزد؛ خواهند دید که از احکام خداوند در قرآن عظیم آگاه است و ائمه اهل بیت حکم قطعی و فیصله دهنده را از قرآن برای‌شان استنباط می‌کنند و با استنباط حکم از قرآن که میان علمای مختلف امت فیصله دهنده است احادیث حق سنت نبوی را اثبات وبر احادیث باطل مهر ابطال می‌زنند و کسانی که به دنبال حق هستند کاری جز تسلیم دربرابر حکم خدا ندارند چون می‌بینند حکم ایشان واضح و منطبق بر احکامی است که اولیای امر آنها که از ائمه اهل بیت هستند به ایشان آموخته‌اند و این برهان امامت و قیادت آنهاست که وقتی خداوند آنها را برای رهبری مسلمانان برمی‌انگیزد؛ اگرراست بگویند و از ائمه اهل بیت باشند؛ مردم را به حکمیت بر اساس کتاب خداوند می‌خوانند تا در موارد اختلافات دینی؛ با حکم خداوند میان‌شان داوری نمایند و مستقیماً از کتاب خداوند حق را اثبات کرده و بر امور باطل مهر ابطال می‌زنند. برای هر ادعایی برهان لازم است و برهان آنها تطبیق قاعده کتاب برای کشف احادیثی است که به دروغ به نبی خداوند نسبت داده شده‌اند چرا که قرآن و سنت هر دو از نزد خدا آمده‌اند فقط این که خداوند وعده‌ نداده است که سنت بیان از تحریف و دست‌کاری و نسبت‌های دروغ به نبی علیه الصلاة و السلام محفوظ خواهد ‌ماند و برای همین خداوند به شما فرمان داده است که براساس قرآن عظیم حکمیت کنید و اگر حدیث نبوی از نزد خدا نباشد؛ یعنی از سوی طاغوت شیطان آمده باشد که از زبان اولیایش- شیاطین بشری که تظاهر به ایمان کرده و کفر خود را پنهان می‌دارند- نقل شده‌؛ در اینجا خداوند به شما یاد داده است که بین حدیث دروغ وارد شده در سنت نبوی با آیات محکم قرآن اختلاف زیادی خواهید یافت و این موضوع را اولیای امرتان که از ائمه اهل بیت هستند تشخیص می‌دهند؛ آنها که خداوند ایشان را از نظر دانش بر تمام علمای امت فزونی بخشیده است و شما آنان را از طریق فتوایی که خداوند درباره برهان‌های آنها درآیات محکم کتابش داده می‌شناسید. خداوند تعالی می‌فرماید:
{ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ } صدق الله العظيم [النساء:۸۳]
لذا برای هر ادعایی برهان لازم است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كنتم صَادِقِينَ }
صدق الله العظيم [البقرة:۱۱۱]
خداوند برهان حق امامت و قیادت را دانش وعلم آنان دراستنباط احکام دین آن هم تنها ازکتاب خداوند و پروردگار عالمیان قرار داده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ هَذَا ذِكْرُ مَنْ مَعِيَ وَذِكْرُ مَنْ قَبْلِي بَلْ أَكْثَرُهُمْ لا يَعْلَمُونَ الحقّ فهم معرضون }
صدق الله العظيم [الأنبياء:۲۴]
آنچه که باعث گمراهی شما شده است؛ احادیث وروایاتی است که به دروغ به نبی نسبت داده شده‌اند ولی شما نمی‌دانید و تصور می‌کنید از جانب خدا ورسولش هستند، در حالی که از خدا و رسولش نیستند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{ مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ‎﴿٨٠﴾‏ وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا ‎﴿٨١﴾‏ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا ‎﴿٨٢﴾‏ وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِّنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا ‎﴿٨٣﴾} صدق الله العظيم [النساء]
مسلمانان از خلال این فتوا می‌توانند ائمه اهل بیت را بشناسند؛ افرادی از اهل بیت که خداوند آنان را انتخاب می‌کند و همگی از ذریه امام علی ابن ابی طالب و فاطمه دختر محمد که صلوات و سلام پروردگار بر همه آنان باد هستند. خداوند به مسلمآنان فرمان نداده است تا از همه اهل بیت رسول عليه الصلاة والسلام اطاعت کنند؛ بلکه امر نموده با ایشان به نیکی و با احترام برخورد شود که این هم به جهت احترام به محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم است. خداوند مقرر نفرموده که درهمه زمان‌ها و مکان‌ها آل بیت رسول - صلّى الله عليه وآله وسلّم- بر مردم حکم کنند؛ بلکه حکم از آن گروهی از آنان است که اولی الأمر بوده و خداوند آنها را برمی‌انگیزد تا امت را به مسیر اولین نبوت بازگردانده و در موارد اختلافات دینی میان آنها حکم کنند و خداوند فرمان داده تا ازآنان همانند خدا و رسولش اطاعت شود. البته هر ادعایی نیازمند برهان است و برهان آنها این است که علمای امت را به حکمیت براساس کتاب خداوند دعوت می‌کنند تا در موارد اختلاف دینی میان آنها حکم کرده و حکم حق را از آیات محکم کتاب خدا برایشان استنباط کنند به شرط اینکه حکم از آیات محکم و بینه آورده شود و اولیای امر آنها را آموخته و به علمای امت یاد دهند. لذا حکم آنان حکم فیصله دهنده‌ای است که برای عالم و جاهل روشن و واضح است و تنها کسانی که قلب‌شان از حق تنگ است از آنها منحرف می‌شوند. لذا آنها حکم خدا را برایتان خواهند آورد و از آیات محکم کتاب که برای عالم و جاهل‌تان واضح است آنها را به شما یاد می‌دهند. این امر تنها دریک مسئله نیست؛ بلکه در تمام موارد اختلاف چنین می‌کنند.
برای مثال اختلافات شما رد مورد مسئله عصمت؛ شما می‌گویید که رسولان خداوند و ائمه اهل بیت به طور مطلق معصوم هستند و نمی‌توانند به هیچ وجه کار غلطی انجام دهند! اما مهدی منتظر به حق حکم داده و به حق فتوا می‌دهم که رسولان خداوند از نسبت دروغ به خدا دادن معصوم هستند. من فتوای شیعیان در مورد معصوم بودن رسولان خداوند از خطا و عمل سوء را رد می‌کنم این نسبت دروغ و افتراست. پس حکم فیصله دهنده‌ای را برایتان می‌آورم که در آیات محکم کتاب -آیات ام الکتاب- آمده است و شوخی وهزل نیست. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{
...إِنِّي لَا يَخَافُ لَدَيَّ الْمُرْسَلُونَ ‎﴿١٠﴾‏ إِلَّا مَن ظَلَمَ ثُمَّ بَدَّلَ حُسْنًا بَعْدَ سُوءٍ فَإِنِّي غَفُورٌ رَّحِيمٌ ‎﴿١١﴾} صدق الله العظيم [النمل]
و سپس این فتوای شیعیان را که به باطل عقیده دارند شایسته رسول الله نیست که مرتکب هیچ خطایی شود را باطل می‌کنیم؛ این عقیده باطل و دروغ است چون بر طبق کتاب خداوند عصمت مطلق تنها از آن خداوند یکتا و بی شریک است. پس ای شیعیان اثنی عشری به ناحق در مورد رسولان خداوند و ائمه اهل بیت مبالغه نکنید. شما مهدی منتظر را مالک الملک دانسته‌اید که ملک را به هرکس که بخواهد عطا می‌کند وبرحسب فتوای گروهی از جاهلانتان؛ او حکومت را در ایران به احمدی نژاد داده است. شما بر این باورید که مهدی منتظر است که از دولت‌ان محافظت کرده و از جایی که نمی‌دانید مراقب آن است. شما به جای خداوند؛ مهدی منتظر را می‌خوانید مگر کسانی از شما که پروردگارم به آنان رحم می‌کند برای خداوند شریک قائل نمی‌شوندو اگر کسانی در میانشان باشند که به خدا شرک نیاورده‌اند من نمی‌خواهم در حقشان ظلم کنم.
ای جماعت شیعیان از خدا بترسید؛ به خداوندی که خدا و معبودی جز او نیست قسم که من مهدی منتظر حق پروردگارتان هستم و شایسته حق نیست که پیرو امیال و خواسته های شما شود؛ بلکه من در موارد اختلاف میان شما داوری کرده و حکم حق خداوند را برایتان می‌آورم. این احکام را از خودم درنمی‌آورم سبحان الله که هیچ کس در احکام دینی نمی‌تواند با خدا شریک باشد؛ بلکه من احکام را از آیات محکم کتاب می‌آورم و شایسته حق نیست که پیرو امیال شما گردد. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَكَذَٰلِكَ أَنزَلْنَاهُ حُكْمًا عَرَبِيًّا وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ مَا جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلَا وَاقٍ ‎﴿٣٧﴾} صدق الله العظيم [الرعد]
و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{
وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الْأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللَّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا يَخْرُصُونَ ‎﴿١١٦﴾‏ } صدق الله العظيم [الأنعام]
و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{
وَمَا لَهُم بِهِ مِنْ عِلْمٍ إِن يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنَّ الظَّنَّ لَا يُغْنِي مِنَ الْحَقِّ شَيْئًا ‎﴿٢٨﴾ } صدق الله العظيم [النجم]
ای شیعیان اثنی عشری؛ چقدر شما برای برانگیخته شدن مهدی منتظر عجله داشتید؛ حال خداوند در زمانی که در کتاب مسطور برایش مقدر نموده ؛ او را برانگیخته است. ای شیعیان اثنی عشری؛ شما می‌دانید که مهدی حق پروردگارتان؛ بشریت را به پیروی از ذکر خدا می‌خواند و ازعلمای ادیان مختلف می‌خواهد تا تنها بر اساس کتاب خداوند قرآن عظیم حکم کنند. مانند کسانی نباشید که خدواند در موردشان می‌فرماید:
{ وَلَمَّا جَاءَهُمْ كِتَابٌ مِّنْ عِندِ اللَّـهِ مُصَدِّقٌ لِّمَا مَعَهُمْ وَكَانُوا مِن قَبْلُ يَسْتَفْتِحُونَ عَلَى الَّذِينَ كَفَرُوا فَلَمَّا جَاءَهُم مَّا عَرَفُوا كَفَرُوا بِهِ فَلَعْنَةُ اللَّـهِ عَلَى الْكَافِرِينَ ﴿٨٩﴾ بِئْسَمَا اشْتَرَوْا بِهِ أَنفُسَهُمْ أَن يَكْفُرُوا بِمَا أَنزَلَ اللَّـهُ بَغْيًا أَن يُنَزِّلَ اللَّـهُ مِن فَضْلِهِ عَلَىٰ مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ فَبَاءُوا بِغَضَبٍ عَلَىٰ غَضَبٍ وَلِلْكَافِرِينَ عَذَابٌ مُّهِينٌ ﴿٩٠﴾ } صدق الله العظيم [البقرة]
خداوند مهدی منتظر را از شیعیان اثنی عشری قرار نداده است؛ خداوند مهدی منتظر را از اهل سنت و جماعت هم قرار نداده است. خداوند مهدی منتظر را متمایل به هیچ یک از احزاب و گروه‌های اسلامی قرار نداده است که دین خود را فرقه فرقه کرده و هریک به داشته خود خرسندند.خداوند را به شهادت میٰ گیرم و شهادت خدا کافی است که مرا با هیچ یک از شما که دین خود را فرقه فرقه کرده‌اید، کاری نیست؛ نه من با شما کاری دارم و نه جدم محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، تصديق فرموده خداوند تعالى:
{
إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا لَّسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ ‎﴿١٥٩﴾‏} صدق الله العظيم [الأنعام]
اما علمای امت؛ آنان که ندانسته به خداوند نسبت می‌دهند، امر خدا را پشت سر انداخته و در دین دچار اختلاف شده و عاملی باز دارنده برای پیروی تمام مردم از دین محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم شدند؛ چگونه مردم می‌توانند از شما پیروی کنند؛ در حالی که شاهدند شما گرفتار اختلافت دینی هستید و یک‌دیگر را لعن کرده و نسبت کفر به هم می‌دهید؟ به خداوند قسم که اگر اختلافات را کنار گذاشته و به اساس دین تمسک می جستید تا مردم را از پیروی از دینی باز ندارید که همه را به سوی کلامی که میان همه یکی است دعوت می‌کند - یعنی جز خداوند یکتا و بی شریک عبادت نشود- به فوزی بزرگ نایل می شدید و اگر چیزی از سنت را برای جلوگیری از اختلاف رها می کردید ؛ خداوند شما را می‌بخشید و شما را وارد جایگاهی نیکو می کرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ إِن تَجْتَنِبُوا كَبَائِرَ مَا تُنْهَوْنَ عَنْهُ نُكَفِّرْ عَنكُمْ سَيِّئَاتِكُمْ وَنُدْخِلْكُم مُّدْخَلًا كَرِيمًا ‎﴿٣١﴾} صدق الله العظيم [النساء]
.چون اختلاف میان شما ضرر بسیار بزرگی به دین می‌زند و باعث عدم پیروی مردم از رسالت حقی می‌شود که برای همه مردم فرستاده شده است؛ چگونه ممکن است مردم از دین مسلمآنان پیروی کنند در حالی که خود آنها درگیر اختلاف دینی هستند ؟ از کجا بدانند کدام یک برحق هستند! پس شما را با دین‌تان ترک می‌کنند. برای همین خداوند شما را از اختلاف منع فرموده ولی شما با فرمان خدا که در آیات محکم کتابش آمده است،مخالفت کرده‌اید. خداوند تعالی می‌فرماید:
{فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا فِطْرَتَ اللَّـهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّـهِ ذَٰلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَـٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ ﴿٣٠﴾ مُنِيبِينَ إِلَيْهِ وَاتَّقُوهُ وَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَلَا تَكُونُوا مِنَ الْمُشْرِكِينَ ﴿٣١﴾ مِنَ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ ﴿٣٢﴾ } صدق الله العظيم [الروم]
وشما با فرمان خدا که در آیات محکم کتابش آمده است،مخالفت کرده‌اید که می‌فرماید: { شَرَعَ لَكُم مِّنَ الدِّينِ مَا وَصَّىٰ بِهِ نُوحًا وَالَّذِي أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ وَمَا وَصَّيْنَا بِهِ إِبْرَاهِيمَ وَمُوسَىٰ وَعِيسَىٰ أَنْ أَقِيمُوا الدِّينَ وَلَا تَتَفَرَّقُوا فِيهِ كَبُرَ عَلَى الْمُشْرِكِينَ مَا تَدْعُوهُمْ إِلَيْهِ اللَّهُ يَجْتَبِي إِلَيْهِ مَن يَشَاءُ وَيَهْدِي إِلَيْهِ مَن يُنِيبُ ‎﴿١٣﴾‏ } صدق الله العظيم [الشورى]
وشما با فرمان خدا که در آیات محکم کتابش آمده است،مخالفت کرده‌اید که می‌فرماید:
{
وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ‎﴿١٠٤﴾‏ وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَأُولَٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ‎﴿١٠٥﴾‏ } صدق الله العظيم [آل عمران]
پس به فرموده خداوند تعالی بنگرید:
وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَأُولَٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ‎﴿١٠٥﴾‏ } صدق الله العظيم [آل عمران]
ای علمای مسلمین؛ ای امت مسلمان؛ آیا علت عدم موفقیت شما و اینکه خداوند با واسطه شما نور خود را برای عالمیان کامل نکرده است؛ چیزی جز اختلاف و تفرقه دینی است که باعث از بین رفتن قدرت و شکست‌تان شده و به این حال وروزی که هستید گرفتارتان کرده و به ذلیل‌ترین و ناتوان ترین مستضعفان تبدیل شده‌اید؟ و دلیل ضعف‌تان هم این است که یهودیان تل آویو شب و روز برادران شما را می‌کشند و شما تنها شاهد آن بوده و به رغم کثرت‌تان به یاری آنها نمی‌شتابید و با امر خدا و رسولش مخالفت می‌کنید. خداوند تعالی می‌فرماید:
{ وإنِ اسْتَنْصَروُكُمْ فِي الدّين فَعَلَيْكُمْ النَّصْـر } صدق الله العظيم [الأنفال:۷۲]
تصدیق فرموده رسول حق خداوند محمد: [ ومثل المؤمنين في توادهم وتعاطفهم وتراحمهم كالجسد الواحد إذا اشتكى منه عضو تداعى له سائر الجسد بالسهر والحمى، والمؤمن للمؤمن كالبنيان يشد بعضه بعضًا، و كونوا عباد الله إخوانا ]
[ مثل دوستی و رحم و محبت میان مؤمنان مانند یک جسم واحد است. اگر یک عضو بیمار باشد تمام بدن بی ‌خواب شده و از غذا پرهیز می‌کند. مؤمنان برای یک‌دیگر مانند بنیانی محکم هستند که پشت هم‌اند و بندگا
ن خدا و برادر هم باشید]
برادری دینی کجا رفته است؛ شما یک‌دیگر را می‌کشید؛ به الحوثی ها و امثال آنها کمک می‌کنید تا برادران مسلمان یمنی را بکشند؛ ای شیعیان اثنی عشری از خداوند نمی‌ترسید؟ وقتی خداوند کشتن کافرانی که به شما تعدی نکرده‌اند را بر شما حرام کرده است و به شما امر نموده تا با آنان به نیکی و با قسط برخورد کنید؛ با اینکه کافرند و نسبت به خداوند کفر ورزیده‌اند باز هم می‌بینید خداوند به شما امر نکرده که آنها را به زور وادار کنید وارد دین شما شوند. بلکه فرمان داده تا با ایشان بر اساس دین حنیف اسلام برخورد کنید تا رحمت و شفقت و کرم و عدل و برادری شما را ببینند و قلب‌های‌شان قانع شود و راهی جز تسلیم در برابر این دین حنیف اسلامی که فرمان برپایی قسط و عدم قتل انسان وغارت و خونریزی را می‌دهد؛ نداشته باشند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{
‏ لَّا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ أَن تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ‎﴿٨﴾‏ } صدق الله العظيم [الممتحنة]
سؤالی که مطرح می‌شود این است که : وقتی می‌بینید خداوند در آیات محکم کتاب به صراحت و با فصاحت کامل به مسلمآنان امر کرده و وصیت کافران را می‌نماید که : { أَنْ تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ المقْسِطِينَ } صدق الله العظيم
پس تکلیف شما با برادران مسلمان‌تان چیست؟ ای کسانی که با اوامر الهی که در آیات محکم کتابش آمده‌اند مخالفت کرده و به دنبال روایات بیهوده و باطلی می‌روید که هیچ برهانی از سوی خدا برای آنها نازل نشده است؛ در پیشگاه خدا چه خواهید کرد؟ چقدر روایات شما باعث ریخته شدن خود مسلمآنان شده است؛ لعنت خداوند بر کسانی که دست از کشتن برادران مسلمان من برنمی‌دارند؛ همان طور که خداوند درآیات محکم کتاب عزتمندش می‌فرماید:

{ وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ أَن يَقْتُلَ مُؤْمِنًا إِلَّا خَطَأً } صدق الله العظيم [النساء:۹۲]
و خداوند تعالی می‌فرماید:
{
وَمَن يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا ‎﴿٩٣﴾‏} صدق الله العظيم [النساء]
ای جماعت شیعیان که در کشتار برادران مسلمان من از الحوثی‌ها حمایت می‌کنید به من بگویید کدام برهان علمی به شما چنین اجازه‌ای را داده است. به من نگویید این علی عبدالله صالح است که به الحوثی‌ها حمله نموده؛ به خدا که چنین نیست و مردم و تمام عالم شاهدند که او آنها را به صلح دعوت کرد و تکریم‌شان نمود شاید به این امر خاتمه دهند؛ اما حاصل آن جز طغیان و فساد بیشتردر زمین نبود. به خداوند که پرچم یمانی علی عبدالله صالح از پرچم الحوثی خراسانی هدایت‌گرتر است چون او مردم را به خودداری از ریختن خون مسلمآنان یمن و نداشتن تعصب دینی فرا می‌خواند؛ اما به علت مدارا با مفسدین؛ در امر حکومت‌داری شکست خورده است. او باید بر اساس حدود الهی میان ایشان حکم می‌کرد و هرکس به حدود الهی تعدی کند؛ به خود ظلم کرده است. به خدا که اگر علی عبدالله صالح پیرو حق شود؛ اولین کسی است که در میان رهبران بشر پرچم قیادت را قبل از آنکه در کنار رکن یمانی برای بیعت ظاهر شوم ، در یمن تسلیم من خواهد کرد تا برادران یمنی خود را از فتنه نجات داده و مانع خونریزی شوم.
در این صورت ظهور من ( در یمن ) واجب خواهد بود وظهور من در کنار رکن یمانی سنت. من نه با علی عبدالله صالح و نه با هیچ یک از حکام مسلمین نمی‌جنگم هرگز به پروردگارم چنین نیست من در قبال پیروی از حق از آنان پاداش یا منصبی درخواست نخواهم کرد و اگر پیرو حق شوند آنان را در مناصب حکومتی‌شان باقی می‌گذارم. مهدی منتظر خلیفه حق خداوند بر آنان است و آنان ولات ما بر عالمیان خواهند بود تا بر اساس فرامین نازل شده خداوند حکم کنند و در رابطه با حق کوچک‌ترین چشم پوشی و مدارایی نکنند و در راه خدا از هیچ سرزنشی نهراسند.
ای مردم؛ ای رهبران مردم؛ من مهدی منتظر خلیفه خداوند برشما؛ همگی‌تان را به صلح و خودداری از خونریزی و ظلم دعوت می‌کنم و ظلم انسان به برادر انسانش را بر شما حرام می‌کنم؛ شما همگی برادر هم هستید و خداوند شما را از یک زن ومرد آفریده است؛ آیا اندیشه نمی‌کنید؟ به خداوند قسم که من مهدی منتظر رحمت خدا بر بشریت هستم و می‌‌خواهم صفوف‌تان را در برابر امام مسیح دجال شیطان رجیم که می‌خواهد شما را مانند پدر و مادرتان به فتنه بیندازد؛ متحد سازم. به خداوندی که خدایی جز او نیست ؛ مسیح دجال با کمک مردان و سپاهش می‌خواهد بعد از عبور سیاره آتش به جنگ بشر بیاید و مرده و زنده آنها را گرفتار فتنه نماید. بدانید که تمام کافرانی که از دنیا رفته‌اند به سوی شما بازخواهند گشت تا مهدی منتظر همگی را به صورت امتی واحد در راه راست قرار دهد و هدف خلقت‌تان را محقق سازد و خداوند در نفس خود از شما راضی گردد که به همین دلیل نیز شما را خلق نموده است؛ آیا نمی‌اندیشید؟
من مهدی منتظر رحمت خداوند بر شما هستم و می‌خواهم شما را از فتنه مسیح دجال نجات دهم؛ بدانید که او شیطان رجیم است که اشکارا در برابرتان ظاهر خواهد شد و با شما سخن می‌گوید و شما نیز قادر هستید او را ببینید و می‌خواهد با پیاده و سواره خود شما را به سوی خود کشانده و همگی شمار ا گرفتار فتنه کند؛ از او پیروی نکرده و تابع من باشید تا شما را به صراط مستقیم هدایت نمایم. به خداوندی که خدایی جز او نیست؛ او حزب خود را به سوی جهنم می‌خواند تا از اهالی سعیر( آتش) گردند. یعنی می‌خواهد خداوند همگی شما را همراه او وارد آتش کند تا با هم باشید چون او و ذریه‌اش از رحمت خداوند مأیوس شده‌اند.
ای جماعت بشر؛ همگی به دعوت مهدی منتظر پاسخ دهید او رحمت خداوند بر تمام ملت‌هاست مگر کسانی که از رحمت خدا مأیوس شده باشند و از دعوت مهدی منتظر روبرگردانند. ای بندگان خدا من همه شما را از جن و انس و هر گونه‌ای که هستید به سوی خدا می‌خوانم تا گناهان‌تان را هرچه که بوده و هست ببخشاید. با برانگیخته شدن مهدی منتظربه شما فرصت دیگری داده شده است؛ پس به دعوت کسی که شما را به سوی خداوند می‌خواند پاسخ دهید؛ به ندای خداوند در ایات محکم کتابش که همه بندگان جن و انس خداوند و از گونه را مورد خطاب قرار داده است پاسخ دهید:‌

{ قُل لِّلَّذِينَ كَفَرُوا إِن يَنتَهُوا يُغْفَرْ لَهُم مَّا قَدْ سَلَفَ وَإِن يَعُودُوا فَقَدْ مَضَتْ سُنَّتُ الْأَوَّلِينَ ‎﴿٣٨﴾‏ } صدق الله العظيم [الأنفال]
و تصدیق فرموده خداوند تعالی :
{ تَنزِيلُ الْكِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ ﴿١﴾ إِنَّا أَنزَلْنَا إِلَيْكَ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ فَاعْبُدِ اللَّـهَ مُخْلِصًا لَّهُ الدِّينَ ﴿٢﴾ أَلَا لِلَّـهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّـهِ زُلْفَىٰ إِنَّ اللَّـهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّـهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ ﴿٣﴾ لَّوْ أَرَادَ اللَّـهُ أَن يَتَّخِذَ وَلَدًا لَّاصْطَفَىٰ مِمَّا يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ سُبْحَانَهُ هُوَ اللَّـهُ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ ﴿٤﴾ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ بِالْحَقِّ يُكَوِّرُ اللَّيْلَ عَلَى النَّهَارِ وَيُكَوِّرُ النَّهَارَ عَلَى اللَّيْلِ وَسَخَّرَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ كُلٌّ يَجْرِي لِأَجَلٍ مُّسَمًّى أَلَا هُوَ الْعَزِيزُ الْغَفَّارُ ﴿٥﴾ خَلَقَكُم مِّن نَّفْسٍ وَاحِدَةٍ ثُمَّ جَعَلَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَأَنزَلَ لَكُم مِّنَ الْأَنْعَامِ ثَمَانِيَةَ أَزْوَاجٍ يَخْلُقُكُمْ فِي بُطُونِ أُمَّهَاتِكُمْ خَلْقًا مِّن بَعْدِ خَلْقٍ فِي ظُلُمَاتٍ ثَلَاثٍ ذَٰلِكُمُ اللَّـهُ رَبُّكُمْ لَهُ الْمُلْكُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ فَأَنَّىٰ تُصْرَفُونَ ﴿٦﴾ إِن تَكْفُرُوا فَإِنَّ اللَّـهَ غَنِيٌّ عَنكُمْ وَلَا يَرْضَىٰ لِعِبَادِهِ الْكُفْرَ وَإِن تَشْكُرُوا يَرْضَهُ لَكُمْ وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ ثُمَّ إِلَىٰ رَبِّكُم مَّرْجِعُكُمْ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ﴿٧﴾ وَإِذَا مَسَّ الْإِنسَانَ ضُرٌّ دَعَا رَبَّهُ مُنِيبًا إِلَيْهِ ثُمَّ إِذَا خَوَّلَهُ نِعْمَةً مِّنْهُ نَسِيَ مَا كَانَ يَدْعُو إِلَيْهِ مِن قَبْلُ وَجَعَلَ لِلَّـهِ أَندَادًا لِّيُضِلَّ عَن سَبِيلِهِ قُلْ تَمَتَّعْ بِكُفْرِكَ قَلِيلًا إِنَّكَ مِنْ أَصْحَابِ النَّارِ ﴿٨﴾ أَمَّنْ هُوَ قَانِتٌ آنَاءَ اللَّيْلِ سَاجِدًا وَقَائِمًا يَحْذَرُ الْآخِرَةَ وَيَرْجُو رَحْمَةَ رَبِّهِ قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿٩﴾ قُلْ يَا عِبَادِ الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا رَبَّكُمْ لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا فِي هَـٰذِهِ الدُّنْيَا حَسَنَةٌ وَأَرْضُ اللَّـهِ وَاسِعَةٌ إِنَّمَا يُوَفَّى الصَّابِرُونَ أَجْرَهُم بِغَيْرِ حِسَابٍ ﴿١٠﴾ قُلْ إِنِّي أُمِرْتُ أَنْ أَعْبُدَ اللَّـهَ مُخْلِصًا لَّهُ الدِّينَ ﴿١١﴾ وَأُمِرْتُ لِأَنْ أَكُونَ أَوَّلَ الْمُسْلِمِينَ ﴿١٢﴾ قُلْ إِنِّي أَخَافُ إِنْ عَصَيْتُ رَبِّي عَذَابَ يَوْمٍ عَظِيمٍ ﴿١٣﴾ قُلِ اللَّـهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَّهُ دِينِي ﴿١٤﴾ فَاعْبُدُوا مَا شِئْتُم مِّن دُونِهِ قُلْ إِنَّ الْخَاسِرِينَ الَّذِينَ خَسِرُوا أَنفُسَهُمْ وَأَهْلِيهِمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَلَا ذَٰلِكَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِينُ ﴿١٥﴾ لَهُم مِّن فَوْقِهِمْ ظُلَلٌ مِّنَ النَّارِ وَمِن تَحْتِهِمْ ظُلَلٌ ذَٰلِكَ يُخَوِّفُ اللَّـهُ بِهِ عِبَادَهُ يَا عِبَادِ فَاتَّقُونِ ﴿١٦﴾ وَالَّذِينَ اجْتَنَبُوا الطَّاغُوتَ أَن يَعْبُدُوهَا وَأَنَابُوا إِلَى اللَّـهِ لَهُمُ الْبُشْرَىٰ فَبَشِّرْ عِبَادِ ﴿١٧﴾ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّـهُ وَأُولَـٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿١٨﴾ أَفَمَنْ حَقَّ عَلَيْهِ كَلِمَةُ الْعَذَابِ أَفَأَنتَ تُنقِذُ مَن فِي النَّارِ ﴿١٩﴾لَـٰكِنِ الَّذِينَ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ لَهُمْ غُرَفٌ مِّن فَوْقِهَا غُرَفٌ مَّبْنِيَّةٌ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ وَعْدَ اللَّـهِ لَا يُخْلِفُ اللَّـهُ الْمِيعَادَ ﴿٢٠﴾ أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّـهَ أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَسَلَكَهُ يَنَابِيعَ فِي الْأَرْضِ ثُمَّ يُخْرِجُ بِهِ زَرْعًا مُّخْتَلِفًا أَلْوَانُهُ ثُمَّ يَهِيجُ فَتَرَاهُ مُصْفَرًّا ثُمَّ يَجْعَلُهُ حُطَامًا إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَذِكْرَىٰ لِأُولِي الْأَلْبَابِ ﴿٢١﴾ أَفَمَن شَرَحَ اللَّـهُ صَدْرَهُ لِلْإِسْلَامِ فَهُوَ عَلَىٰ نُورٍ مِّن رَّبِّهِ فَوَيْلٌ لِّلْقَاسِيَةِ قُلُوبُهُم مِّن ذِكْرِ اللَّـهِ أُولَـٰئِكَ فِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ ﴿٢٢﴾ اللَّـهُ نَزَّلَ أَحْسَنَ الْحَدِيثِ كِتَابًا مُّتَشَابِهًا مَّثَانِيَ تَقْشَعِرُّ مِنْهُ جُلُودُ الَّذِينَ يَخْشَوْنَ رَبَّهُمْ ثُمَّ تَلِينُ جُلُودُهُمْ وَقُلُوبُهُمْ إِلَىٰ ذِكْرِ اللَّـهِ ذَٰلِكَ هُدَى اللَّـهِ يَهْدِي بِهِ مَن يَشَاءُ وَمَن يُضْلِلِ اللَّـهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ ﴿٢٣﴾ أَفَمَن يَتَّقِي بِوَجْهِهِ سُوءَ الْعَذَابِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَقِيلَ لِلظَّالِمِينَ ذُوقُوا مَا كُنتُمْ تَكْسِبُونَ ﴿٢٤﴾ كَذَّبَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ فَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَيْثُ لَا يَشْعُرُونَ ﴿٢٥﴾ فَأَذَاقَهُمُ اللَّـهُ الْخِزْيَ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَلَعَذَابُ الْآخِرَةِ أَكْبَرُ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ ﴿٢٦﴾ وَلَقَدْ ضَرَبْنَا لِلنَّاسِ فِي هَـٰذَا الْقُرْآنِ مِن كُلِّ مَثَلٍ لَّعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ ﴿٢٧﴾ قُرْآنًا عَرَبِيًّا غَيْرَ ذِي عِوَجٍ لَّعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ ﴿٢٨﴾ ضَرَبَ اللَّـهُ مَثَلًا رَّجُلًا فِيهِ شُرَكَاءُ مُتَشَاكِسُونَ وَرَجُلًا سَلَمًا لِّرَجُلٍ هَلْ يَسْتَوِيَانِ مَثَلًا الْحَمْدُ لِلَّـهِ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿٢٩﴾ إِنَّكَ مَيِّتٌ وَإِنَّهُم مَّيِّتُونَ ﴿٣٠﴾ ثُمَّ إِنَّكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ عِندَ رَبِّكُمْ تَخْتَصِمُونَ ﴿٣١﴾ فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن كَذَبَ عَلَى اللَّـهِ وَكَذَّبَ بِالصِّدْقِ إِذْ جَاءَهُ أَلَيْسَ فِي جَهَنَّمَ مَثْوًى لِّلْكَافِرِينَ ﴿٣٢﴾ وَالَّذِي جَاءَ بِالصِّدْقِ وَصَدَّقَ بِهِ أُولَـٰئِكَ هُمُ الْمُتَّقُونَ ﴿٣٣﴾ لَهُم مَّا يَشَاءُونَ عِندَ رَبِّهِمْ ذَٰلِكَ جَزَاءُ الْمُحْسِنِينَ ﴿٣٤﴾ لِيُكَفِّرَ اللَّـهُ عَنْهُمْ أَسْوَأَ الَّذِي عَمِلُوا وَيَجْزِيَهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ الَّذِي كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿٣٥﴾ أَلَيْسَ اللَّـهُ بِكَافٍ عَبْدَهُ وَيُخَوِّفُونَكَ بِالَّذِينَ مِن دُونِهِ وَمَن يُضْلِلِ اللَّـهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ ﴿٣٦﴾ وَمَن يَهْدِ اللَّـهُ فَمَا لَهُ مِن مُّضِلٍّ أَلَيْسَ اللَّـهُ بِعَزِيزٍ ذِي انتِقَامٍ ﴿٣٧﴾ وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ اللَّـهُ قُلْ أَفَرَأَيْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ إِنْ أَرَادَنِيَ اللَّـهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ كَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِي بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِكَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِيَ اللَّـهُ عَلَيْهِ يَتَوَكَّلُ الْمُتَوَكِّلُونَ ﴿٣٨﴾ قُلْ يَا قَوْمِ اعْمَلُوا عَلَىٰ مَكَانَتِكُمْ إِنِّي عَامِلٌ فَسَوْفَ تَعْلَمُونَ ﴿٣٩﴾ مَن يَأْتِيهِ عَذَابٌ يُخْزِيهِ وَيَحِلُّ عَلَيْهِ عَذَابٌ مُّقِيمٌ ﴿٤٠﴾ إِنَّا أَنزَلْنَا عَلَيْكَ الْكِتَابَ لِلنَّاسِ بِالْحَقِّ فَمَنِ اهْتَدَىٰ فَلِنَفْسِهِ وَمَن ضَلَّ فَإِنَّمَا يَضِلُّ عَلَيْهَا وَمَا أَنتَ عَلَيْهِم بِوَكِيلٍ ﴿٤١﴾ اللَّـهُ يَتَوَفَّى الْأَنفُسَ حِينَ مَوْتِهَا وَالَّتِي لَمْ تَمُتْ فِي مَنَامِهَا فَيُمْسِكُ الَّتِي قَضَىٰ عَلَيْهَا الْمَوْتَ وَيُرْسِلُ الْأُخْرَىٰ إِلَىٰ أَجَلٍ مُّسَمًّى إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ ﴿٤٢﴾أَمِ اتَّخَذُوا مِن دُونِ اللَّـهِ شُفَعَاءَ قُلْ أَوَلَوْ كَانُوا لَا يَمْلِكُونَ شَيْئًا وَلَا يَعْقِلُونَ ﴿٤٣﴾ قُل لِّلَّـهِ الشَّفَاعَةُ جَمِيعًا لَّهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ثُمَّ إِلَيْهِ تُرْجَعُونَ ﴿٤٤﴾ وَإِذَا ذُكِرَ اللَّـهُ وَحْدَهُ اشْمَأَزَّتْ قُلُوبُ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ وَإِذَا ذُكِرَ الَّذِينَ مِن دُونِهِ إِذَا هُمْ يَسْتَبْشِرُونَ ﴿٤٥﴾ قُلِ اللَّـهُمَّ فَاطِرَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ عَالِمَ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ أَنتَ تَحْكُمُ بَيْنَ عِبَادِكَ فِي مَا كَانُوا فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ﴿٤٦﴾ وَلَوْ أَنَّ لِلَّذِينَ ظَلَمُوا مَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا وَمِثْلَهُ مَعَهُ لَافْتَدَوْا بِهِ مِن سُوءِ الْعَذَابِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَبَدَا لَهُم مِّنَ اللَّـهِ مَا لَمْ يَكُونُوا يَحْتَسِبُونَ ﴿٤٧﴾ وَبَدَا لَهُمْ سَيِّئَاتُ مَا كَسَبُوا وَحَاقَ بِهِم مَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ ﴿٤٨﴾ فَإِذَا مَسَّ الْإِنسَانَ ضُرٌّ دَعَانَا ثُمَّ إِذَا خَوَّلْنَاهُ نِعْمَةً مِّنَّا قَالَ إِنَّمَا أُوتِيتُهُ عَلَىٰ عِلْمٍ بَلْ هِيَ فِتْنَةٌ وَلَـٰكِنَّ أَكْثَرَهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿٤٩﴾ قَدْ قَالَهَا الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ فَمَا أَغْنَىٰ عَنْهُم مَّا كَانُوا يَكْسِبُونَ ﴿٥٠﴾ فَأَصَابَهُمْ سَيِّئَاتُ مَا كَسَبُوا وَالَّذِينَ ظَلَمُوا مِنْ هَـٰؤُلَاءِ سَيُصِيبُهُمْ سَيِّئَاتُ مَا كَسَبُوا وَمَا هُم بِمُعْجِزِينَ ﴿٥١﴾ أَوَلَمْ يَعْلَمُوا أَنَّ اللَّـهَ يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن يَشَاءُ وَيَقْدِرُ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ﴿٥٢﴾ قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّـهِ إِنَّ اللَّـهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ ﴿٥٣﴾ وَأَنِيبُوا إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَأَسْلِمُوا لَهُ مِن قَبْلِ أَن يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ ثُمَّ لَا تُنصَرُونَ ﴿٥٤﴾ وَاتَّبِعُوا أَحْسَنَ مَا أُنزِلَ إِلَيْكُم مِّن رَّبِّكُم مِّن قَبْلِ أَن يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ بَغْتَةً وَأَنتُمْ لَا تَشْعُرُونَ ﴿٥٥﴾ أَن تَقُولَ نَفْسٌ يَا حَسْرَتَىٰ عَلَىٰ مَا فَرَّطتُ فِي جَنبِ اللَّـهِ وَإِن كُنتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ ﴿٥٦﴾ أَوْ تَقُولَ لَوْ أَنَّ اللَّـهَ هَدَانِي لَكُنتُ مِنَ الْمُتَّقِينَ ﴿٥٧﴾ أَوْ تَقُولَ حِينَ تَرَى الْعَذَابَ لَوْ أَنَّ لِي كَرَّةً فَأَكُونَ مِنَ الْمُحْسِنِينَ ﴿٥٨﴾ بَلَىٰ قَدْ جَاءَتْكَ آيَاتِي فَكَذَّبْتَ بِهَا وَاسْتَكْبَرْتَ وَكُنتَ مِنَ الْكَافِرِينَ ﴿٥٩﴾ وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ تَرَى الَّذِينَ كَذَبُوا عَلَى اللَّـهِ وُجُوهُهُم مُّسْوَدَّةٌ أَلَيْسَ فِي جَهَنَّمَ مَثْوًى لِّلْمُتَكَبِّرِينَ ﴿٦٠﴾ وَيُنَجِّي اللَّـهُ الَّذِينَ اتَّقَوْا بِمَفَازَتِهِمْ لَا يَمَسُّهُمُ السُّوءُ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ ﴿٦١﴾ اللَّـهُ خَالِقُ كُلِّ شَيْءٍ وَهُوَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ وَكِيلٌ ﴿٦٢﴾لَّهُ مَقَالِيدُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ اللَّـهِ أُولَـٰئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ ﴿٦٣﴾ قُلْ أَفَغَيْرَ اللَّـهِ تَأْمُرُونِّي أَعْبُدُ أَيُّهَا الْجَاهِلُونَ ﴿٦٤﴾ } صدق الله العظيم [الزمر].
وسلامٌ على المرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
أخو البشر في الدم من ذرّية أبونا آدم المهدي المنتظر عبد النعيم الأعظم الإمام ناصر محمد اليماني.
ــــــــــــــــ
*مترجم: امام در بیانات دیگر خود درمورد صدام فرموده‌اند: من از صدام حسين سفیانی حمایت کردم-در جریان حمله امریکا به عراق-،تا از برادران دینی و زمین و آبروی عرب دفاع کنم؛ اما در آنجا بود که آنچه را که قبل از آن نمی دانستم؛ دریافتم و دانستم او ظالم است و یاری نخواهد شد و خداوند او را به کسی وا می گذارد که ازاو ظالم تر است .گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :{ وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا } صدق الله العظيم [الأنعام:۱۲۹]
و هم چنین فتوایی از طریق محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم دریافت کردم که : [ أن السفياني هو صدام حسين ولا خير في صدام به درستی که سفیانی صدام حسین است و درصدام خیری نیست] پآیان رؤیای حق.
برای این سفیانی نامیده می شود که نسب او به قریش رسیده و از ذریه معاویه بن ابی سفیان است.دانستم او بر آمریکا پیروز نخواهد شد و امریکا ظالم تر از اوست و کسانی که به آنها کمک می کنند از صدام ظالم ترند و به راستی که خداوند صدام را به ظالم تر از او واگذاشت تا همان گونه که او دیگران را عذاب داد ؛ طعم عذاب را به او بچشانند وتصدیق فرموده خداوند تعالی: { وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا} صدق الله العظيم [الأنعام:129۱۲۹]..}


اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 06-09-2022 03:17 PM