الموضوع: پاسخ امام مهدی به جناب شیخ غريب مسلم و جناب شیخ سلطان العنسي و ما به اذن خداوند عزیز و حمید نزد خود بيش از اینها علم داریم

1

پاسخ امام مهدی به جناب شیخ غريب مسلم و جناب شیخ سلطان العنسي، و ما به اذن خداوند عزیز و حمید نزد خود بيش از اینها ( علم ) داریم...

-1-
الإمام ناصر محمد اليماني
27 – جمادی الثانی - 1434 هـ
07 - 05 - 2013 مـ
۱۷-اردیبهشت-۱۳۹۲ه.ش.
07:09 صــــباحاً
ـــــــــــــــــــــــــ

پاسخ امام مهدی به جناب شیخ غريب مسلم و جناب شیخ سلطان العنسي، و ما به اذن خداوند عزیز و حمید نزد خود بيش از اینها ( علم ) داریم...
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غريب مسلم
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله وكفى، والصلاة والسلام على عباده الذين اصطفى
أما بعد:
اولاً می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که من به امامت و مهدویت آقای ناصر محمد یمانی اعتقاد ندارم و لذا زمانی که نام ایشان را می‌‌آورم خواهم گفت سید ناصر، اگر این بر خلاف شرط‌های شماست، لطفاً به من خبر دهید. این سؤال را از یکی از کسانی پرسیدم که به امانت و مهدویت سید ناصر باور دارد و به او وعده دادم آن را در اینجا می‌گذارم تا جوابش را پیدا کنم.. سؤال این است:
اگر من و سید ناصر در امری اختلاف داشته باشیم، از کجا بفهمیم کدام یک اشتباه می‌کنیم.
برای مثال:
۱- اگر سید ناصر گفت این آیه از آیات متشابه است و من گفتم از آیات محکم است یا برعکس، از کجا می‌فهمیم کدام یک اشتباه می‌کنیم؟
۲- اگر سید ناصر گفت این آیه معنایش چنین و چنان است، و من گفتم معنای دیگری دارد، از کجا می‌فهمیم کدام یک اشتباه می‌کنیم؟
درخواستی بسیار مهم:
خواهش می‌کنم پاسخ مختصر و محدود به یک موضوع باشد، چرا که من دوست ندارم متنی طولانی که پر از خطاهای نحوی و املایی است، بخوانم
.
بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلامُ على كافة أنبياء الله ورسله وأئِمّة الكتاب وآلهم الطيبين من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله صلّى الله عليهم وأسلّم تسليماً وعلى من تبعهم وسلك سبيلهم في عبادة الله وحده لا شريك له؛ إن الشرك لظلمٌ عظيمٌ، أمّا بعد..
جناب غریب مسلم؛ بیا تا با برهان قاطع علمی، یادتان بدهم چگونه می‌توانید دریابید یک آیه از آیات محکم و ام الکتاب است یا از آیات متشابهات لفظی که بیان آن با ظاهر آیه تفاوت دارد. بارها با این آیه برای شما مثال آورده‌ایم چون این آیه از این نظر اهمیت دارد که عقیده شیعیان اثنی عشری مبنی بر معصوم بودن انبیا از ارتکاب خطا براساس ظاهر آن بنا شده است، عقیده‌ی آنها بر اساس اين فرموده خداوند تعالی بنیان نهاده شده است:
{وَإِذِ ابْتَلَى إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي قَالَ لا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۲۴].
بر همین اساس است که شاهدید شیعیان اثنی عشری و افراد بسیار دیگر معتقدند انبیا از ارتکاب خطا معصومند. مسلم غریب یا غریب مسلم! همانا که نمی‌توانیم به یقین دریابیم آیا این آیه از آیات محکم کتاب است یا از آیات متشابه. شاید جناب شیخ مسلم غریب بخواهد بگوید: " اصل قضیه همین جاست؛ خوب راه حل چیست ناصر محمد؛ چطور متوجه شویم و به یقین بدانیم این آیه از آیات محکم کتاب است یا از آیات متشابه"؟. امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ می‌گوید: عزیز من جناب مسلم!! موضوع بسیار بسیار ساده است؛ بیا تا به شما بیاموزم چگونه می‌توانید دریابید کدام آیات محکم هستند و کدام آیات متشابه.
راه حل این است که آیه را بر قرآن عظیم عرضه کنی؛ آیاتی که درست در همان مورد هستند.
برای مثال این فرموده خداوند تعالی:
{وَإِذِ ابْتَلَى إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي قَالَ لا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۲۴].
مقصود خداوند از این فرموده را چه می‌دانی:
{قَالَ لا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ} صدق الله العظيم
آیا مقصود ظلم شرک آوردن به خداوند است یا ظلم " خطا کردن"؟ نمی‌توانیم دریابیم مقصود کدام ظلم است مگر آیه را به آیات دیگر قرآن که دقیقاً در همین مورد و کاملاً روشن و بینه هستند، عرضه کنیم. سؤال مستقیماً از پروردگار عالمیان خداوند سبحان است: پروردگارا آیا امکان دارد رسولان مرتکب خطا شده و سپس توبه کنند؟ آیا توبه آنان را می‌پذیری همانا که تو غفور و رحیمی؟ جواب پروردگار را مستقیم در آیات محکم کتاب پیدا می‌کنیم. خداوند تعالی می‌فرماید:
{يَا مُوسَىٰ لَا تَخَفْ إِنِّي لَا يَخَافُ لَدَيَّ الْمُرْسَلُونَ﴿١٠﴾إِلَّا مَن ظَلَمَ ثُمَّ بَدَّلَ حُسْنًا بَعْدَ سُوءٍ فَإِنِّي غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿١١﴾} صدق الله العظيم [النمل].
به فرموده خداوند تعالی بنگرید:
{إِلَّا مَن ظَلَمَ ثُمَّ بَدَّلَ حُسْنًا بَعْدَ سُوءٍ فَإِنِّي غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿١١﴾} صدق الله العظيم
سپس به سخن نبی الله موسی عليه الصلاة والسلام بنگرید:
{قَالَ رَبِّ إِنِّي ظَلَمْتُ نَفْسِي فَاغْفِرْ لِي فَغَفَرَ لَهُ ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ﴿١٦﴾قَالَ رَبِّ بِمَا أَنْعَمْتَ عَلَيَّ فَلَنْ أَكُونَ ظَهِيرًا لِّلْمُجْرِمِينَ﴿١٧﴾} صدق الله العظيم [القصص].
لذا جناب مسلم غریب اینجا بیان حق فرموده خداوند تعالی برایتان روشن می‌شود:
{وَإِذِ ابْتَلَى إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي قَالَ لا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۲۴].
و برایتان روشن شد که این از آیات متشابه و و موضع تشابه دقیقاً در کلمه
{الظَّالِمِينَ} است. شیعیان و گروهی از اهل سنت که در مورد عصمت انبیا، مانند آنها فکر می‌کنند؛ گمان دارند مقصود ظلم"گناه کردن" است و بر همین اساس معتقدند انبیا و ائمه از ارتکاب خطا معصوم هستند. ولی به حقّ از آیات محکم کتاب برایتان برهان آوردیم که این آیه از آیات متشابه است. حال که از محکمات کتاب برایتان ثابت کردیم انبیا از ارتکاب خطای نفس معصوم نیستند و به این یقین کردیم- مگر کسانی که تعصب آنها را به گناه کشانده است- مقصود فرموده خداوند تعالی از:
{قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي قَالَ لا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۲۴].
یعنی ظالمانی که با گناه "شرک آوردن" به خود ظلم کردند. شما را به خدا آیا کسانی که مرتکب ظلم شرک شده‌‌اند، می‌توانند مردم را از تاریکی به نور ببرند! همانا که شرک به خداوند در کل از بزرگ‌ترین انواع ظلم است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{{ لا تُشْرِكْ بِاللَّهِ إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ }} صدق الله العظيم [لقمان:۱۳].
پس بیان حق فرموده خداوند تعالی:
{قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي قَالَ لا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۲۴].
همانا که مقصود از ظالم نسبت به نفس کسانی است که شرک می‌آورند؛ بی تردید شرک به خداوند گناهی بزرگ است؛ و این چنین فردی نمی‌تواند مردم را از تاریکی به نور ببرد و تنها باعث اضافه شدن بر پلیدیشان می‌شود. ولی ظلم " خطا کردن" از یکی از انبیا و ائمه کتاب سر می‌زند و مرتکب خطا می‌شود و به درگاه پروردگارش توبه می‌کند و پروردگارش را غفور و رحیم می‌یابد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَا مُوسَىٰ لَا تَخَفْ إِنِّي لَا يَخَافُ لَدَيَّ الْمُرْسَلُونَ ﴿١٠﴾إِلَّا مَن ظَلَمَ ثُمَّ بَدَّلَ حُسْنًا بَعْدَ سُوءٍ فَإِنِّي غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿١١﴾} صدق الله العظيم [النمل].
به فرموده خداوند تعالی بنگرید:
{ إِلَّا مَن ظَلَمَ ثُمَّ بَدَّلَ حُسْنًا بَعْدَ سُوءٍ فَإِنِّي غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿١١﴾} صدق الله العظيم
و سپس به نبیّ الله موسی بنگرید که وقتی مرتکب قتل نفس شد و با این عمل مرتکب خطا گردید؛ به آن اقرار و طلب عفو نمود:
{قَالَ رَبِّ إِنِّي ظَلَمْتُ نَفْسِي فَاغْفِرْ لِي فَغَفَرَ لَهُ ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ﴿١٦﴾قَالَ رَبِّ بِمَا أَنْعَمْتَ عَلَيَّ فَلَنْ أَكُونَ ظَهِيرًا لِّلْمُجْرِمِينَ﴿١٧﴾} صدق الله العظيم [القصص].
و این چنین امام مهدی ناصر محمد یمانی با برهان علمی از آیات محکم و متشابه، مهیمن می‌شود و بیان حقّ آنها را از آیات محکم قرآن برایتان می‌آورم تا حق بودنشان برایتان روشن گردد و غرور و تعصب او را به گناه نکشاند مگر کسی که از شیاطین بشر باشد که جهنم برای او بس است که بسیار بد جایگاهی است.
از جناب شیخ محترم مسلم غریب تشکر می‌کنم سؤال خوب و مهمی مطرح کرد و برما واجب بود جواب آن را به حقّ بدهیم؛ آیا به جواب حقّی که دادیم اعتراضی داری؟ پس بفرمایید برای گفتگو عزیز من. متشکرم.
ای انصار پیشگام برگزیده؛ امام مهدی به شدت مشتاق شماست و این از شدت محبتی است که خداوند در قلب امام مهدی نسبت به شما نهاده است و بین قلب من و قلب‌های شما الفت ایجاد کرده است. چقدر شما را به خاطر خدا دوست دارم صلوات خداوند و ملایکه و انبیایش و مهدی منتظر و سلام من بر قومی که محبوب خداوند و محب او( قوم یحبهم الله و یحبونه) امر آنها در آسمان‌ها بسیار عظیم است و اهالی زمین از آن بی‌خبرند و آنها را مسخره می‌کنند؛ مگر کسی که پروردگارم به او رحم کند و از دعوت آنان به سوی پروردگار و حبیب قلب‌شان پیروی کند؛ آنها راضی نمی‌شوند تا خداوند راضی شود. آنها قومی هستند که محبوب خداوند هستند و محب او( قوم یحبهم الله و یحبونه).
آه اگر بدانید آنان چه شأنی در کتاب دارند، با اینکه معصوم از خطا نیستند؛ بیشترین خطاهای آنها قبل از بیعتشان بوده است ولی می‌دانند پروردگارشان غفور و رحیم است. پس به درگاه پروردگارشان توبه کردند و توبه آنها پذیرفته شده و گناهانشان را آمرزیده است و از آنان راضی است و با تحقق رضوان نفسش که همان نعیم اعظم برای آنهاست؛ راضیشان می‌کند.
خودشان شاهدند و می‌گویند: "چطور؟ چگونه ممکن است که از بهشت نعیم لذت ببریم ولی خداوندی که نزد ما از محبوب‌تر از همه چیز است می‌گوید:
{يَا حَسْرَةً عَـــلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِم مِّن رَّسُولٍ إِلاَّ كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِؤُون} صدق الله العظیم [يس:۳۰]،
ما دیدیم پروردگارمان برای کسانی که به خاطر کوتاهی‌هایی که نزد پروردگار کرده‌اند نادم هستند؛ متحسر است و چگونه خداوند در نفس خود متحسر نباشد، چرا که او ارحم الراحمین است"؟
می‌بینم یکی از علمای مسلمین می‌گوید:" ناصر محمد یمانی؛ خداوند مانند هیچ چیز نیست-لیس کمثله شیء- بله اگرمادری فرزندش را که هزار سال در برابرش عصیان کرده وحال از عصیانش پیشمان است را از اصحاب آتش ببیند؛ متحسر می‌شود. اما خداوند الرحمن الرحیم را نشاید که متحسر شود". مهدی منتظر در پاسخ پرسش‌گران می‌گوید: چه کسی از مادر مهربان‌تر و رحیم‌تر است؟ جواب تمام علمای مسلمین روشن است. همه یک صدا می‌گویند:" خداوند الرحم الراحمین از مادر مهربان‌تر است". امام مهدی در پاسخ می‌گوید: آیا فکر نمی‌کنید!! بله در صفات ذاتی خداوند سبحان و تعالی؛ خداوند مانند هیچ چیز نیست. ولی در صفات نفسی با صالحان شباهت دارد مثل صفت کرم ولی او کریم‌ترین است و صفت رحمت و او ارحم الراحمین است. پس پروردگارتان را آن گونه که شایسته اوست بشناسید که خیر شما در این است و راه درست و مستقیم همین است.
صلوات و سلام بر جناب شیخ سلطان العنسی و بر تمام علمای امت که در پی حقّ هستند و تمام مسلمانان.. جناب سلطان در بیان حقّ قرآن تدبر کن و از شاکران باش؛ به بیانی که به صورت خصوصی و عمومی فرستاده‌ای؛ جواب می‌دهیم و به اذن خدا به تفصیل برایت بیان می‌کنیم. نعم المولی و نعم الوکیل. شما در امر گفتگو، واقعاً شیخ مؤدب و محترمی هستید و به تمام انصار پیشگام برگزیده امر می‌کنیم که به جناب شیخ سلطان العنسی الیمانی با احترام رفتار کنند تا حقّ و باطل برایش روشن شود.
باز تکرار کرده و می‌گوییم: ای جماعت انصار پیشگام برگزیده بسیار مشتاق شما هستم؛ اگر امام مهدی شما را ببیند و عصایی در دستم باشد؛ شاید به خاطر شدت شوقی که به شما- در راه خدا- دارم با آن ضربه خفیفی به شما بزنم. چقدر شما را به خاطر خداوند دوست دارم. اگر دیدید امام مهدی به دلایلی در کنارتان نیست و غایب است، غمگین نشوید ای نور چشمان امام مهدی. پس در دعوت به سوی خدا براساس بصیرت آمده از نزد پروردگارتان بیان حقّ قرآن عظیم؛ سستی نکرده و خسته نشده و ملول نشوید..چقدر انصار مردان نیکی هستند... والله گاهی که امام مهدی به دلایلی غایب می‌شود و سپس بازمی‌گردد می‌بینم این باعث ایمان و تثبیت آنها در مسیر حقّ می‌شود و آنها را در حال جهاد سخت با مردم با بیان حقّ قرآن عظیم می‌یابم. صلوات و سلام خدا و ملایکه و مهدی منتظر بر آنان باد...
أخوكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني

اقتباس: اضغط للقراءة

اخرین به روز رسانی: 08-12-2021 09:27 AM
2

- 2 -
[ لمتابعة رابط المشاركـــــــــة الأصلية للبيـــــــــــان ]
الإمام ناصر محمد اليماني
13 – ذی القعده - 1434 هـ
19 - 09 - 2013 مـ

۲۸-شهریور-۱۳۹۲ه.ش.
09:10 صباحــاً
ـــــــــــــــــــــــ


جواب مثبت به درخواست "غريب مسلم" برای انجام مباهله تنها توسط من..
اگر امام مهدی منتظر برگزیده‌ پروردگار عالمیان و امام مردم نباشم



بسم الله الرحمن الرحيم
خداوندا تو شاهدی که خودت مرا به امامت مردم برگزیده‌ای؛ خدایا اگر می‌دانی ناصر محمد دروغ می‌گوید و مهدی منتظر نیست؛ فرموده‌ای و سخن تو حق است:
{وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ قَالَ أُوحِيَ إِلَيَّ وَلَمْ يُوحَ إِلَيْهِ شَيْءٌ} صدق الله العظيم [الأنعام:۹۳]؛
پس لعنت شدید خدا بر ستم‌کاران و ظالمان باد؛ چه کسی ظالم‌تر از کسانی است که به خداوند نسبت دروغ می‌دهند همانا که ظالمان رستگار نمی‌شوند.

و اما "غریب مسلم"؛ خداوندا او جزیی از هدف امام مهدی است؛ او را ببخش. او از کسانی است که تلاششان در این دنیا به هدر رفته در حالی که خودشان را هدایت شده می‌دانند؛ انا لله و انا الیه راجعون. چقدراشتیاق امام مهدی برای-هدایت-شما بیشتر از پدران و مادرانتان است به خاطر خداوندی که بیش از بنده‌اش به شما رحم دارد و وعده‌ی او حق است و ارحم الراحمین است. شما خواهان هلاکت من هستید و من به دنبال نجات شما هستم؛ پس صبری جمیل پیشه می‌کنم و امیدوارم پروردگارم؛ مسلم غریب عزیز را هدایت فرماید، همانا که پروردگارم شنونده و اجابت کننده دعاهاست.

أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.

اقتباس: اضغط للقراءة
اخرین به روز رسانی: 08-12-2021 09:27 AM
3

- 3 -
16 – ذی القعده - 1434 هـ
22 - 09 - 2013 مـ

۳۱-شهریور-۱۳۹۲ه.ش.
08:25 صباحــاً
ــــــــــــــــــــ

و تأکید بر اینکه مباهله تنها از طرف من باشد اگر دروغ گفته و امام مهدی منتظر نباشم...

((خداوندا تو شاهدی که خودت مرا به عنوان امام مردم برگزیده‌ای و مرا مهدی‌ای قرار دادی که نبیّ تو محمد صلى الله عليه وسلم،خبر آن را به من داده است. اگر چنین نباشد ؛ پس لعنت خداوند و ملایکه و تمام مردم تا روز قیامت بر من باد. خدایا غریب مسلم را که بیان حق امام مهدی ناصر محمد یمانی از کتاب را تکذیب می کند ببخش او از کسانی است که نمی‌دانند امام ناصر محمد یمانی؛ مهدی منتظر حقّ است. خدایا غریب مسلم را مورد مغفرت خود قرار ده و به راه راست-صراط مستقیم- هدایتش فرما که تو غفور و رحیمی. وسلامٌ على المرسلين والحمد لله ربّ العالمين )).
أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.

4

- 4 -
18 – ذی القعده - 1434 هـ
24 - 09 - 2013 مـ
۲-مهر-۱۳۹۲ه.ش.
06:34 صباحــاً
ــــــــــــــــــــ


چگونه است که من به دنبال نجات تو هستم ولی تو به دنبال هلاک کردن خودت هستی؟
نوشته اصلی توسط غريب مسلم
دعا برای هلاک شدنت کو؟ اگر نمی‌خواهی مجبور نیستی؛ ولی برتوست که به من- درصورتی که شما را به دروغ تکذیب کرده باشم- لعنت بفرستی؛ آیه این گونه است. مگر نه؟


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلامُ على كافة أنبياء الله ورسله وآلهم الطيبين وجميع المؤمنين، أما بعد..
جناب غریب مسلم؛ آیا توانسان عاقلی هستی! چگونه است؟ من تنها خودم را موظف و مشمول مباهله کردم و این به حقّ منطبق بر اصول مباهله است. گفتم اگر دروغ گفته باشم که مهدی منتظر حقّ برگزیده‌ پروردگار عالمیان هستم؛ خدا فقط من را لعنت کند؟ اما غریب مسلم اصرار دارد که اگر ناصر محمد یمانی راست بگوید؛ او مشمول لعنت خدا شود!
ای مرد! من تو را کنار گذاشتم تا همراه مجرمان مشمول این امر نشوی چون به یقین می‌دانم راست می‌گویم و یقین دارم درمورد شخصیت مهدی منتظر دروغ نگفته‌ام و برای همین اگر در دعای مباهله تو را هم منظور کنم؛ به آن مبتلا خواهی شد و من در امانم چون یقین دارم که بی شک و تردید مهدی منتظرم. اما تو چه؟ اگر تو را مشمول دعای مباهله کنم؛ چگونه ممکن است گرفتار آن نشوی؟ آیا می‌خواهی خداوند تو را به شدت لعنت کند! اما من به دنبال نجات تو هستم چرا که یقین دارم مهدی منتظرم و لذا در امان خواهم بود و تو نمی‌دانی. ای مرد از خدا بترس؛ چطور است که من می‌خواهم تو نجات یابی ولی تو خودت به دنبال هلاک کردن خود هستی ؟
ای مرد به دعای مباهله‌ای که برای بار سوم برایت تکرار می‌کنم گوش کن. می گویم :
خداوندا! بنده‌ات تو را به حق لا اله الا انت و به حق اسماء الحسنی و صفات عالیه‌ات می‌خواند؛ اگر می‌دانی ناصر محمد یمانی دروغ‌گویی گستاخ است و مهدی منتظر نیست؛ خدایا او را به شدت لعنت کن و این جزای ظالمان است.
ای مرد؛ دارم به تو شک می‌کنم؛ مجبورم نکن تا در دعای مباهله؛ تو را هم وارد کنم که در این صورت جز خداوند ولیّ و یاوری نخواهی یافت.
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين.
الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.




اقتباس: اضغط للقراءة